Snap ik hihi, ik ook hoor. Ik hoef maar een klein uitstekend plukje te zien en ik griezel ervan. Maar ik ken Maks niet anders zo, en ik vind het wel grappig staan. Het is niet zoals het hoort maar zijn haar werkt gewoon niet mee!
Ik zou er ook bijna op durven te wedden dat het een Toddy is Wij hebben ook een Toddy merrie lopen (zie profiel), herkenbare types altijd.
Ja herkenbare types zijn het, vooral de standfotos zijn zoo herkenbaar. Balen dat er bij het beest geen papieren bijzitten dan. Hij is al 10 jaar bij me, overgekocht als verzorgpony. De eigenaar daarvoor is helaas ook daar niet meer bekend ..
Sandra92
Geplaatst: 15-06-10 00:17
kristelhans schreef:
Wat is Marvin leuk! Wat is zijn afstamming?
Uhm ik zal eens kijken in zijn paspoortje!
Sandra92
Geplaatst: 15-06-10 00:19
Nies_ schreef:
Een gul is bijna wit dacht ik
Uhmm nou zijn eigenaresse zei dat het een gulblakk is maar zelf vind k het rood ook op sommige plekken wat duidelijker.. vooral in de winter!
CindyUniek
Geplaatst: 15-06-10 08:12
misschien is de eigenaresse in de war... ik denk namelijk ook dat het gewoon een rode is
Dank je wel Vond de foto's erg mooi geworden en heb me erg goed vermaakt met alle foto's bekijken (altijd leuk om andere fjorden te zien )
Sandra92
Geplaatst: 15-06-10 10:37
Ja laten we het er maar op houden dat ze in de war was haha,
@ cindy.. woow wat kan die dj mooi lopen, echt een mooi beestje! Glamour is echt een schatje zeg!! Word ook een mooie, net als der moeder
Jilly
Geplaatst: 15-06-10 10:54
@ Babybell: gulblakk is zo extreem weinig voorkomend dat het bijna niet mogelijk is om je daar op te richten. Ik heb op de hengstenkeuring dit jaar voor het eerst irl een gulblakke gezien, ik vind het echt niet mooi. In Duitsland weet ik er een zijn, maar verder kom je dus altijd dezelfde plaatjes tegen Stamboek wist kenbaar zelf niet zo goed welke kleur hij had, in het boekje stond gul, maar nadien maakten ze er een kvit van, maar dat kan genetisch gezien echt niet haha...
Wat een leuke fjord Milou, die 2e foto is echt lief.