gebakje schreef:hoi,
ik heb er wel op gereden maar dorst vanwege de hoeven er niet meer mee te doen als een rustige stap. Ze staat niet op een manege maar op een boerderij, ik zei dat ik er een keuring op wilde doen maar dat was niet nodig volgens hun want ze had namenlijk zelf in december bij de aankoop een keuring laten doen. Toen ik naar het rapport vroeg werd er gezegd dat het er niet was
maar ik had bij het paard zelf wel zoiets van meeneemen!!!! maar bij de verhalen een onderbuikgevoel.... ik ben nog aan het twijfelen maar de klik en de kriebels die waren en zeker , ik heb nu inmiddels 4 paardjes bekeken.
1 tinker, en 3 fjordjes ... de 1e tinker was super maar ik heb te lang gewacht met reageren waardoor ze toch al verkocht was,dom!! de 2e fjord was echt geen klik, die schopte mijn man bijna door de staldeur (dik gat ook in de best stevige staldeur) daarna een fjordje van 5 maar die was voor wat ik er mee doen wil gewoon nog te groen en bij deze had ik een klik maar ben dus geschrokken van de hoeven.
Misschien leg ik dan wel iets te hoge eisen maar we willen hem of haar ook eigenlijk de rest van zijn of haar leventje bij ons houden en dan moet het wel een beetje liefde op het eerste gezicht zijn toch?
Een beetje? Zeg maar heel veel!