superwoman schreef:hmm, ik rij ook voor de sport.
Zijn tevens ook mijn maatjes![]()
Ik geloof dat sommige paarden zien als dingen ipv dieren en dat het niks met sport te maken hoeft te hebben.
Echter heb je ook mensen die van hun (verzorg-)paardjes houden, maar toch niet willen zien dat ze het niet goed doen of iig heel veel beter kan.
(voorbeelden, geen geld, geen instructeur geen etc etc,maar de pony vind het ook leukWaarbij ik idd geloof dat veel paarden en pony's de aandacht leuk vinden, maar en passend zadel of en lichtere ruiter nog leuker
)
Ik reed voor de sport met mijn maatje
dus ik snap je wel
Maar het is inderdaad zo dat het gewoon heel afhankelijk is van het financieele plaatje.. uiteindelijk komt het er wel op neer hoeveel geld er ingestoken wordt.. geen instructie vind ik sowieso al not done ( hoeft echt niet vast iedere week maar er moet wel iemand zijn die nodig commentaar kan geven op bijvoorbeeld houding/zit van de ruiter) een passend zadel is gewoon een must maar ik zie op veel plekken paarden lopen met een zadel waar ik zelf al rugklachten van krijg als ik er na kijk
Ik denk dat een osteophaat je na een behandeling ook wel kan vertellen of je je paard schaad of dat het allemaal wel mee valt..