Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En dan kun je daar ook vragen aan stellen, lijkt me.
Somebody_ schreef:Ik hoop dat je het er beter van af brengt dan Guusje.. Bedoel ik verder niets mee hoor, hoop het serieus! Bedenk je wel dat je als combinatie daar anders gepunt wordt, er zit echt een groot verschil tussen de beoordeling van het Z2 en het ZZ-licht.
Ik wil je veel succes wensen en ben benieuwd hoe het gaat over een tijdje. Houd je ons op de hoogte?!

Less schreef:Hartstikke leuk dat je de foto's van je paard laat zien (wrijf het er maar in...)
Heb je plannen om les te gaan geven of een studie te volgen m.b.t. paarden?

GinnyBanshee schreef:Ik heb veel over je gehoord van kelly, en nu eindelijk fotos gezien! Maar kell had helemaal gelijk dus,wat een top combinatie, gefeliciteerd dat je ZZ licht mag starten!!! echt een top prestatie.
Ik zou pas gaan als je er zelf helemaal klaar voor voelt, maar meld het dan even, dan kom ik ook kijken, wil jouw topper in het echt zien!
janouk schreef:Gefeliciteerd met jullie prestatie! Het ziet er goed uit op de foto's.
Staat op je startkaart ook dat hij 1.47m is? Want dan zou je nog wel eens in de problemen kunnen komen. Ik zou hem voor je gaat starten dan even officieel op laten meten, met een officieel meetbriefje van 1.50m krijg je in ieder geval daar geen problemen mee. Ze moeten toch minimaal 1.48,1 m meten. Succes.
Denise Blom rijdt met haar haflinger Merlin (1.54m) ZZ licht (2 x gestart 2 x winstpunten). Ik hoop dat jullie het ook zo goed gaan doen. http://www.haflinger-merlin.nl/home.htm Het zou gaaf zijn jullie allebei rond te zien rijden.
Ik kom zeker een keer kijken als jullie in de buurt rijden.