Nakomelingen van Orsta?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ciaraciara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-11 21:04

ik heb een Orsta merrie:d 5 jaartjes oud,ze noemt Ciara
ook een pittige merrie hoor,ze neemt soms zo t bit tussen dr tanden,en als jij rechts wilt gaat zei dan vrolijk links!x)van alle bijrijders die we hebben(gehad)en mijn vader,ben ik de enige die er nog nooit is afgevallen:d(tsja misschien heb ik betere lijm ofzo haha x)
ze heeft een tijdje gehad dat ze echt in opstand komt,plotseling gewoon zeiwaards in galop gaan lopen bokken :o
maar ze woord steeds braer,ik heb er al amen met mijn nu 4 jarige zusje op gezeten en toen was ze ook zeer braaf:d
en ze leert al kunstjes:d(dit doen we vooral omdat ze op een manwege staat,en die trekt ookpensioenpaarden uit de stallen voor een optreden van de open dag:dik en een vriendin ziijn onze pony;'s kunstjes aanhet lever voor de opendag van over 1 a 2 jaar:d)
ze kan inmiddels al de jambette,kusje en buigen(a)
ze is ook goed in springen:dtoen mijn vader haar even wilde laten draven gwn los door de buitenbak dacht zei wel anders;mooi niet!
dus ze was zo over de bakrand gesprongen,en toen stond mijn vader zonder paard in de bak haha

de moeder van deze merrie is Sientje,eentje die graag voor je wilt werken,iets te graag,want ze gaat vanzelf harder dan gewenst!x)
haar opa is myrstein,en is volgens iemand die ik ooit tegen kwam een zeer pittig paard?(nja hij beweerde dat je niet op zijn merrie mocht rijden omdat de vader Myrstein wasx) )

Afbeelding

LauraZanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:17

ik kan zeker zeggen dat een fjord van myrstein heftig is.

heb een geweldige pony, nooit lui, hele ruime gangen altijd eerder teveel dan te weinig energie nooit veel aansporen zeker geen zweepje nodig. zeer pittige en koppige pony die ook wel eens over de bakrand springt dus dat komt wel weer terug haha.