Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marcella schreef:Oude foto van 2006 op oude stal.
[img ] http://www.mijnalbum.nl/Foto-8DH3R8YV.jpg[/img]
En dit is al in een paar jaar tijd opgespaard coup ontploft.
Nou zeg het maar wat is stoerder voor mij maak het niet uit en heb zelf al mijn keuze gemaakt.
Pareltje2 schreef:@ Nies, ik houd ook van lange manen hoor! Mooi! Lijkt dat nou maar zo, of is je fjord beetje aan de erg slanke kant? Nou ja, moet eerlijk zeggen dat ik Lianne gewend ben en die is...nou ja, bol!
mileintje83 schreef:Marcella schreef:
Hm... ik zou je peesbeschermers best willen hebben..maar ben bang dat maatje s niet gaat passen...
Marcella schreef:mileintje83 schreef:Hm... ik zou je peesbeschermers best willen hebben..maar ben bang dat maatje s niet gaat passen...
Je bedoel de USG 3-1 beschermers. Vind ze vrij groot vallen voor die korte beentjes van bolletje. Voor de voorbenen zijn ze eigenlijk iets te lang en heb ruimte zat over, maar achter zitten ze beter. Heb normaal gesproken maat cob voor gewone peesbeschermer.![]()
Hier heerlijk buitengereden en die auto angst gaat wel weer goedkomen. Moet alleen even tijd en geduld hebben.