Ik heb binnenkort een proefje die ik moet rijden. Ik zal vragen of mijn moeder wat foto's wil maken, en misschien worden er foto's gemaakt. Ik rij op een Fjord genaamd 'Cameron'. Alleen nou niet echt de makkelijkste Fjord
Marcella
Geplaatst: 06-06-14 10:15
Mijn vieze monster gisteren en moet eigenlijk zeggen zo op de foto val het eigenlijk nog mee.
Ik kom me ook weer melden! Ik ben Linde en dit is mijn verzorgpony Ninja Ze is 21 jaar en ik verzorg haar nu al 3 jaar.
Chelinka
Geplaatst: 09-06-14 22:11
heb gisteren een superleuke dag gehad! het trailteam organiseerde een benefietwedstrijd waar mijn instructice naartoe ging. ze had nog plaats op de camion dus is ze mij en stalgenootje (ook lesklant van haar) komen halen! om 7u smorgens begonnen we met laden. Rico wou er langs geen kante op! we hebben zeker een halfuur bezig geweest voor hij er uiteindelijk opstond (en dan zo een koppetje van "oh vriendje, jij staat er ook op?") maargoed, wij vertrokken (in auto achter camion aan) en goed aangekomen. lesgeefster moest om 9u haar eerste proef al rijden, en wij sprongen pas om 12u. paardjes aan het smikkelen gezet met hooi en wij bij haar gaan kijken, en parcour bekijken. nadien paardjes opzadelen en rustig inrijden.
1e parcour ging als een ramp. elke sprong weigeren (stonden ook enge vlaggen, tenten, ...) maargoed. iedereen mocht 2x rijden dus ik ook 2e parcour ging stuk beter! hij sprong erover maar met beetje twijfel. alsnog 1 weigering en 1 balk, maar wel tevreden! mensen stonden me gerust te stellen langs de kant, die ik zelfs niet kende! super sfeer daar een halfuurtje later was het aan de dressuur. ik ging niet om perfect te rijden, maar gewoon proefje en klaar. was gewoon op stuk gras waar hoeken en bordjes op gezet waren. ik heb dus vaak gehad dat hij uit de 'piste' zwaaide :p maar hij ging uiteindelijk fijn! ook gegalopeerd 1x juist, 1x fout aangesprongen. maar neem het hem niet kwalijk! toch nog 175 punten had slechter gekunt voor 1e keer!
maargoed, snel collage (van profiel ) ineen gestoken zodat het niet te veel foto's zijn ;P hier zien jullien ook zijn vriendje. die heeft hij geen seconde uit het oog verloren!
proficiat aan iedereen die dit helemaal gelezen heeft!
GABY19
Geplaatst: 10-06-14 08:55
Wat een mooie Fjord Chelinka!
Vorige week heeft mijn stalgenootje foto's gemaakt van Ensgar: