Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aartlover schreef:3Idd maar je moet hier dan niet zeuren enzo. Als je wilt dat ze komen moetje gewoon wachten. hier bereik je toch niks mee. Ze stuurd ze heus wel een keer op.

Wilt schreef:aartlover schreef:3Idd maar je moet hier dan niet zeuren enzo. Als je wilt dat ze komen moetje gewoon wachten. hier bereik je toch niks mee. Ze stuurd ze heus wel een keer op.
Sorry hoor maar wij zeuren niet er zijn ons foto's belooft en ze komen niet. We mailen maar er wordt gewoon nit op gereageert. Maar goed jij schijn er te kennen en te weten dat ze het zoooooooooooo druk heeft.
Er is igg genoeg plaats voor jou om mee te doen met de volgende clinic
das toch logisch joh! En jullie

Carolinef schreef:tsja en dat jij r heilig vind is ook over duidelijk
rianne1987 schreef:Carolinef schreef:tsja en dat jij r heilig vind is ook over duidelijk
Ik neem het hier ffe voor haar op omdat ze dat hier niet kan doen. En jullie haar maar een beetje kinderachtig zitten af te zeiken.
Daarna zeg je dat het kinderachtig is dat er wat over haar gezegd wordt terwijl ze wel mee kan lezen..
!

Carolinef schreef:tsja en dat jij r heilig vind is ook over duidelijk
zou hun ook alle2 graag willen zien
Jolanda komt misschien volgend jaar hier

Wilt schreef:de proffesionele fotograaf,
of ben ik de enige? Hopelijk zijn de rijfoto's straks wel het naar uit zien waard
Fjordenmaniak schreef:Wat jammer dat de clinic niet was van wat een clinic behoort te zijn! Jammer voor de deelnemers zeg!Wilt schreef:de proffesionele fotograaf,
Ik vind de foto's die nu op de site staan (via mijn album) nou niet er proffessioneel uitzienof ben ik de enige? Hopelijk zijn de rijfoto's straks wel het naar uit zien waard

ik zou het tenminste niet doen om de foto's. aartlover schreef:naja roddel en praat maar door over hoe niet leuk jolanda is. Ik ben weg hier. Jullie zijn wel beetje kinderachtig bezig. Weten dat ze meeleest en dan toch zo doorgaan.

aartlover schreef:Leuk dat je het wistik zou het tenminste niet doen om de foto's.