Muurp schreef:http://i1246.photobucket.com/albums/gg6 ... G_0269.jpgIris!En een applausje.. Ze is blijven zitten Al lag ze er een paar minuten na deze foto alsnog af... Het gras is ook altijd groener aan de andere kant he! haha Stoer hoor Karin dat je mee hebt gedaan
ik vond het echt leuk ookal deed ik niet mee, vond t leuk om mn paardje in actie gezien.Ik heb ook wat foto's (alleen 3e groep)kwamen helaas beetje laat
Ik ga zo ff de foto's uploaden Amber: heb ook een filmpje van jou en co. Daar bij die stam in de greppel en daarna die 3opsrongetjes na elkaar
De meeste foto's zijn echt heel wazig, hier alvast 1tje van danielle en appie helaas alsnog wel wazig maar hij kijkt er zo vrolijk..
Gaaf hoor, wou dat ik er ook was geweest. Ach misschien een volgende keer. Die ene met dat koppie en die neus, schitterend!
Thanks Amber! Ik ben een beetje aan het sorteren, er komen er vanzelf wel meer.Alleen vanavond niet zoveel denk ik.
Zo dat is nog even nagenieten al die foto's! De andere groepen hebben ook nog gave hindernissen gesprongen zeg!