Ik zie dat mijn foto het niet meer doet, en inmiddels alweer bijna een jaar geleden is! Jeetje wat gaat dat snel!
Inmiddels dus een jaar later en 2 jaar en 9 maanden oud: History Een prachtige hengst Fjord x Pinto kruising.
Hij heeft ook een nakomeling, waar je de Fjord niet meer in herkend. Waarschijnlijk omdat de merrie ook al gekruist is met diverse rassen, History ook, dus het veulen is heel anders. Maar ook een super leuk en chique merrie veulen van inmiddels 4 maanden oud!
History:
Dochter Hanami: (fjordxpintoxdraverxkwpn)
luron
Geplaatst: 29-12-14 11:54
kruising fjord x paint naar alle waarschijnlijkheid. Ruin en wordt western bereden (recreatief)
Leuk dier en leuk kleurtje RianneEnzo. Wat weet je van de moeder? Iets quarter-achtigs? Of niet? In je topic over Enzo zie ik dat hij de kleur van mama heeft meegekregen.
Ja zijn moeder heeft wel iets Quarter-achtigs erin denken wij maar ook wat fjord. Maar voor de rest weten we het eigenlijk niet en zijn vader is onbekend.
3 foto`s van mij op Joy (Fjord x Tinker) toen ze nog bij mij was.. Helaas staat ze weer te koop, hopelijk vind ze weer een nieuw super huisje. (meer info per PB)
wouwwww! die is gaaf! die anderen zijn ook erg mooi!
zoni65
Geplaatst: 22-03-15 19:49
ik heb een fries x fjord 75% fries en 25% fjord. ze stond te koop samen met haar moeder maar die was al verkocht ik ben heel benieuwd of iemand weet waar zij heen is gegaan of da iemand haar kent.
dit is gaya
en dit is haar moeder samen met gaya haar moeder heet odana dit is de verkoop foto van marktplaats