Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Marcella schreef:Alle nieuwe welkom.
Dom gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft er iemand een stuk muur en behang over, want dan kan ik die bolle van me achter plakken.Had nu al zonder granenmix al een hyperactief monster die haast niet te stoppen is. En de conditie van de mijne is zeer goed.
maschke schreef:welkom Maschke, ben benieuwd hoeveel paarden je hebt?hallo iedereen, ik ben ook nieuw.... heb eergisteren mijn fjordje gekocht!!! ben helemaal happy maar t duurt me te lang voor dat ze komt. ik ben trouwens mascha en ben 23. ik woon in maastricht maar mijn paardjes staan in heijenrath.
Pareltje2 schreef:maschke schreef:welkom Maschke, ben benieuwd hoeveel paarden je hebt?hallo iedereen, ik ben ook nieuw.... heb eergisteren mijn fjordje gekocht!!! ben helemaal happy maar t duurt me te lang voor dat ze komt. ik ben trouwens mascha en ben 23. ik woon in maastricht maar mijn paardjes staan in heijenrath.
Helaas Marcella, geen behang bij ons thuis! Het was weer oorlog begrijp ik?
Pareltje2 schreef:Hallo allemaal, ik ben wer teerug van weg geweest, was 4 daagjes naar Disneyland gegaan. Superleuk maar superkoud!!Sjolvir schreef:Weet je zeker dat het een fjord is?
![]()
welkom Sara, ik ben ook nog niet zo lang in dit topic, maar het is erg gezellig hier! Hoe lang woon je al in het hoge Noorden?