Mijn nieuwe fjordje arriveert vrijdag dan zal ik de pagina vol spammen !
Calice
Geplaatst: 17-05-14 22:00
Wat een geweldig leuke foto's en Fjorden weer .
Alsnog gefeliciteerd voor de Fjorden die weer een jaartje er bij hebben .
Mellow genoot vandaag volop van het heerlijke weer .
ydnew
Geplaatst: 18-05-14 00:05
Zeeuwtje68 schreef:
dames wat voor maat zadel gebruiken jullie? ik heb nogal een compact paardje en een fjord is ook compact dus vandaar mijn vraag
Ik heb inmiddels een barefoot Cheyenne voor Chris, maat 1 en bevalt echt super goed!! Deze vooral voor gasten, als ik zelf op hem ga rijden gebruik ik mijn barefoot Atlanta..... niks liever meer dan barefoot zadels echt een aanrader...... voorheen maatje 17.5 " maar de bespiering e.d. wisselt hier nogal door het jaar heen, dus erg lastig altijd een passend zadel te hebben.... vandaar de keuze voor barefoot...
Ik heb meer foto's van Hangvar geplaatst als van Esta. Maar mijn kleine meisje mag echt niet vergeten worden. Gistermiddag, zomaar ineens, super onverwachts afscheid moeten nemen van mijn lieve Esta. Ik heb haar mogen zien opgroeien vanaf dag 1 dat zij op de wereld kwam, ik was de eerste ruiter die op haar rug klom en hebben samen zoveel dingen mee gemaakt. Helaas heeft ze net geen 6jaar mogen worden. Ik kan het nog steeds niet geloven....... Dus hierbij waarschijnlijk de aller laatste foto's van Esta die ik ooit zal plaatsen
Wat verschrikkelijk Daniek_Ylan!! Wat is er gebeurd dat je afscheid van haar moet nemen? (ben benieuwd, al is het offtopic..) Ze is iig wel een prachtfjord en jullie hebben super mooi herinneringen!
Mel en ik hebben vandaag na een pauze van 2 maanden (door de bruiloft en Jesse die steeds ziek was) weer gereden en het ging goed . Ben trots op mijn gele bolletje
Ze lag ineens dood in haar stal. 'S morgens niks aan de hand, na de lunch dood . Ze denken een hart aanval. Ik mis haar zo! Kan het echt niet geloven dat ze zo ineens weg is.
Dit is misschien niet onze beste foto, maar deze foto is genomen na ons aller eerste proefje. Zie liep niet super maar was zo ontspannen en braaf, op dat moment was ik zo mega trots op haar!
na jaren geen fjord te hebben gehad/gereden ben ik tegen deze knappe man aangelopen, en ik moest hem gewoon in een doosje stoppen en mee naar huis nemen dus 3 weken geleden is hij gebracht: Guido, Anton x Jars. ruin (sinds 2 weken), 1.47m. 10-05-2010.
sinds poownie bij mij is heeft hij al een castratie, hoefsmidbezoek, tandartsbezoek, wormenkuur en inenting achter de rug. hij heeft echt een super karakter, ben helemaal happy met hem en daarom wilde ik het even met jullie delen foto's zijn slechte (mobiel) kwaliteit, maar betere foto's komen er snel aan!
eerst ff willem de stroman aan het werk 8)
en dan.... omdat ie gewoon zo braaf is:
ff gehangen en rondje gestapt:
en omdat ie alsnog nergens van onder de indruk was, ja alleen van zichzelf in de spiegel dan
hij krijgt gewoon rustig de tijd om alles te leren, we hebben alleen eventjes aan de hand met ruiter erop door de bak gestapt. trots op mijn poownie!
Afgelopen zaterdag na de buitenrit van 4,9 km. Je zou maar een heel zwaar leven hebben.
Calice
Geplaatst: 19-05-14 20:43
Hé getsie, zo onverwacht is helemaal schrikken .
Leuk zeg Spunky!
Hahaha Marcella, arm beest .
Ik heb vandaag weer even samen met Jesse van de paardjes genoten .
en ook nog even gereden
XxDiandraxX
Geplaatst: 19-05-14 22:28
ook die korte coupe staat Mellow goed..
ik heb sinds gisteren mijn nieuwe zadel voor Guus binnen. is een Silhouette vzh, zwart met witte bies. aangekocht via Wellsaddle Zadelmakerij, helemaal blij ermee..!! (ik moet er alleen nog even andere, zwarte beugelriemen aanhangen..)