Denk dat het stoppen nog een probleem gaat worden.
Oe spannend ga heel hard voor je duimen.
Sjolvir
Geplaatst: 08-02-10 23:04
Marcella schreef:
Denk dat het stoppen nog een probleem gaat worden.
Oe spannend ga heel hard voor je duimen.
Spring er wel voor (ECHT NIET!!!) Misschien moet ik appel op de grond leggen? Gaat ie dan vol in de ankers? De mijne vermoedelijk wel, een delicatesse ren je niet voorbij...
Marcella
Geplaatst: 08-02-10 23:07
Eh het is eten, maar dan kan je hem beter eerst voor zijn neus houden anders loop hij er gewoon overheen. Maar eigenlijk mag bolletje geen appeltjes want daar krijg hij buikpijn van. Heb helaas een bolletje die extreem gevoelige darmen heeft.
Gaat nog even mailen met goedhard over mijn bestelling.
..schrik me net raar..ontdek dat ik een hele blauwe knie heb..geen idee hoe ik daaraan kom. Weet niet zo goed wat te doen, best een enge plek...
Sjolvir
Geplaatst: 09-02-10 19:46
@Carolinef Ja op FW met filmpjes. op zinloos gezever omdat dat semi gesloten is, vrijdag wordt ie gekeurd... Geen stippen... , wel gouden karakter. (wat is belangrijker he?)
@mileintje83 Toch stiekum je knie gestoten? Zonder dat je er erg in hebt gehad?
@Marcella, wel lastig, zo'n scheiterd worden dus emmertjes slobber... etc...
@Amieey, mijne lust blijkbaar ook manderijnen, was vanavond met haar aan het wandelen en iemand had manderijn verloren. Nou ja, je hebt een fjord of hebt het niet, manderijn was dus snel foetsie.
Overigens brrrrrrr, koud buiten!!!!
mileintje83
Geplaatst: 09-02-10 19:49
ik heb me niet gestoten.....
Marcella
Geplaatst: 09-02-10 21:23
Sjolvir schreef:
Geen stippen... , wel gouden karakter. (wat is belangrijker he?)
Stippen vallen te regelen.
Manderijnen is die van mij ook verzot op.
Het is smerig koud buiten.
Mileintje83 beterschap.
Sjolvir
Geplaatst: 09-02-10 21:29
Bruine stippen niet zo'n kunst.. blubber zat in NL. Witte stippen is kwestie van typex....
Echt koud, wezen wandelen met Sjol, had medelijden met de verkeerstellers die ze rondom de A15 en zelfs langs de graafstroom buiten in de kou hadden neergezet. Kunnen ze het verkeer niet in de zomer tellen?? brrrrrrr.
Ja zag ze vanmorgen ook staan en toen had ik ook zoiets van ach gossie. Hopelijk betaal het een beetje fatsoenlijk om zo kou te lijden en eventueel een pestje te pakken te krijgen.
Mèn wat is het koud in Camperduin. Fjordebollen staan al tijden niks te doen...eten, ja, dat wel. Had eigenlijk een paardenslee moeten hebben, de wegen zijn hier in de polder al megalang onbegaanbaar voor paarden. Afgelopen maandag zag het er eindelijk naar uit dat we weer wat konden gaan doen, nieuwe bitloze hoofdstelletjes uitgeprobeerd, dochterlief op haar eigen gele biscuitje gezet, (na drie kwartier al zwetend poetsen, uiteindelijk een poetsblokje gebruikt, was in staat om het scheerapparaat te pakken, maar ja je bent natuurlijke paardenstal of je bent het niet, hè.) Bella ging voorbeeldig, wijken voor druk, na dat doe ik toch altíjd baas? Waren zeer content dat Zib en Bella er zo'n zin in hebben weer, al met al een vruchtbaar avondje, gisteren weer even erop, een paar rondjes door de bak met Bella; zij is er nog niet aan gewend dat er iets van haar gevraagd wordt in het donker. We hebben goede verlichting, maar alle geluiden die van buiten de lichtkring vandaan komen kunnen natuurlijk wel van bakkabouters komen, dat spreekt vanzelf. Zo, EN DAN NU WEER SNEEUW, HÈ!!!! Heerlijk, ben het sleeën zò beu, dat ik de slee aan de boom heb gehangen, pùh! Maar goed, we gaan vrolijk door, er komt een dag dat ik met beide gele monsters het strand onveilig maak!
Zibby_Bella
Geplaatst: 10-02-10 12:28
Oja, over Knabbies gesproken, er komt bij ons een bijna vierjarige per 1 mei op de pensionstal. Zijn officiële naam is Pan Taw, maar Babet, zijn baasje, heeft hem omgedoopt, hij heet nu Mikki (krentenmik Ze heeft hem in november in Zeeland gekocht, en omdat wij in de winter geen nieuwe paarden aannemen, staat hij tijdelijk bij de buren aan de dijk, we kunnen "de stippel" vanaf ons land dus wel zien, maar vanaf mei dus voor het echie
Pan Taw, vind ik origineler dan Mikkie.. Zij heeft dus wel een met stippels!! grrrr.
Sjol helemaal oke. (zie topic)
Sneu he, die gasten in die hesjes. brrr, koud..
Marcella
Geplaatst: 10-02-10 20:45
Bolletje heeft sneeuwvrij. Bak is een ijsbaan en de straat op met die sneeuwbuien is ook niet te doen. Ga hopen dat ik anders morgen de weg op kan en de buien wegblijven.