Heb een Hidalgo Milwaukee voor op mijn fjord als ik het goed heb een 19", maar volgens mij vallen deze zadel behoorlijk klein betreffende inch maten. En een barefoot Cheyenne maat 1.
Zeeuwtje68
Geplaatst: 14-05-14 10:52
Ooooooooooo die western is gaaf Ben op de post aan het wachtten hoop zo dat de set past En wat een leuke fjorden allemaal Ze is wel compact he?
De western is helemaal samengesteld naar mijn wensen. Enige foutje was dat ze er toch engelse singelstoten eraan gedaan hebben, maar dat is geen super ramp. Het is wel een boomloos zadel, maar er kunnen ook kussens onder (alleen ik heb zonder kussens).
Helaas past het westernzadel niet maar hopelijk groeit ze er nog in, ze is pas 4. Maar goed mijn aussie past gelukkig wel, dan rij ik daar wel mee. Staat ook leuk met een westernhoofdstel
fjordje6
Geplaatst: 14-05-14 15:34
mijn nichtje en mijn fjordje, niet zo duidelijke foto maar toch schattig! [imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-O8YXK78T.jpg][/img]
mijn knapperd heeft laatst vrij gesprongen. ongeveer 80 cm met een bezembak eronder slechte kwaliteit door me mobiel
JoycexEnya
Geplaatst: 17-05-14 08:43
Leuke fjordjes komen erlangs. Vandaag gaat Enya uitgebreid douche, hopelijk houd de jeuk op, ze staat momenteel zo erbij, ik weet niet zeker of ze eczeem heeft. Maar ze vind het heerlijk als ik onder haar buik kietel. Echt heel zachtjes en staat zij me helemaal terug te kriebelen. En morgen heb ik met Enya een cross training, super veel zin in .