Sinds vandaag durf ik te zeggen dat ik zo goed als van mijn springangst af ben De 2e keer voor Zenith onder het zadel springen.
Nog genoeg verbeterpunten, maar het begin is er Zenith vindt het geweldig, en ik dus nu ook wel weer redelijk, nu nog hopen ooit zonder pijn te kunnen springen/rijden
Nymeria, Gefeliciteerd met Dragan. Leuk dat je nu ook een eigen Fjord heb, en wat een nek heeft die
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-05-14 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt
XxDiandraxX
Geplaatst: 05-05-14 19:17
Leuk weer allemaal, ik blijf een zwak houden voor Mellow. Hoop dat die van mij ook zo oud mag worden. Maar moet vrijdag eerst weer met sonja naar de kliniek, ze is nog steeds flink kreupel.
Nymeria wauw ik heb deze knappe man op marktplaats zien staan... Toen had ik al zo iets... hebben.. hebben! Leuk om hem hier terug te zien! Sta ook nog eens vlakbij mij in de buurt
Nymeria
Helen Langehanenberg fan
Geplaatst: 06-05-14 16:57
Wow, wat een bokkensprongen! Waarom stond ze op boxrust?
Wat een leuke reacties allemaal op Dragan, ben zelf ook erg blij met hem Grappig dat je in de buurt staat, doemaar, mag ik vragen waar precies? Ben nog niet zo bekend in de regio vwb paarden, want ik woon pas 1,5 jaar in Culemborg.
Kreeg je geen halve hardverzakking bij zulke sprongen na boxrust? Neem aan dat de rust niet voor niks was
Amber_
Geplaatst: 06-05-14 19:42
Zenith is een leuke springer hoor Haha herkenbaar van Winston, dat doet die Rooie van mij ook Cynthair, hij ziet er goed uit zeg. Mooi donker ook ! Die Uvita Leuk als je erop zit Ach Dragan is zonder ballen ook mooi, gaaf dier !!
Mijn project Tsjerk vandaag onder het zadel, sinds 2 jaar... Hij was erg braaf! Manen zijn afgeschoren zodat weer netjes groeit ! Benieuwd hoe hij eruit gaat zien