lijkt indd veel lager, toont meer richting 80/90 cm... Aan de gaatjes af te tellen lijkt het ook lager en bordje B er naast, maar springt wel goed!!!! netjes hoor.
Anita45
Geplaatst: 15-04-12 21:47
Mijn snoepje van de week. Afgelopen donderdag geboren. Ze heet Indre.
Die manen zijn snel gegroeid! Laat je ze helemaal groeien of sportcoupe?
Volgensmij laat die miep het groeien..
Wat van Angels hebben, Tes? Kom maar afknippen..
kelum
Geplaatst: 16-04-12 17:35
Ik laat het groeien, maar denk niet dat ze veel langer worden, d'r voorpluk is ook niet heel lang Ik wil wel hebben hoor Kan niet garanderen dat ik het recht knip
Akecheta
Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-12 22:05
Moderatoropmerking:
Letten jullie op dat jullie niet teveel gaan kletsen hier? Reageren op elkaars foto's is natuurlijk prima, maar daarna aub verder in PB of via de eerder genoemde HK-topics. Bedankt!
Knappe Beauty, vond haar met een boogje toch stiekem leuker
En knappe Sjelmar! Hij komt inderdaad al wat meer in model
kelum
Geplaatst: 17-04-12 18:24
Nog een keer Beauty. Ze mochten zondag voor het eerst de wei weer in. De 1e foto laat zien hoe dat ging. Op z'n fjords dus, kop omlaag en vreten en de andere paarden gek laten doen Die peesbechermers waren dus ook voor niks
Ik heb net Unycke even mishandeld. Zat al een poosje te twijfelen wat ik met z'n manen zou doen, toen maar aan een paar mensen hun mening gevraagd en aangezien ik knippen heel leuk vind, toch maar weer voor boog gegaan. Naar mijn idee krijgt ie er ook een fitter koppie door. Al is het nu 1 zielig hoopje fjord-zonder-manen. Kon niet korter, maar hopen dat het nu meteen goed teruggroeit, en dat ie niet weer kaal hoeft. Het arme beest: