Amber_ schreef:Na lange Twijfel,
Mag ik mezelf ook aanmelden als eigenaar van 2 Fjordjes?
hoe bedoel je dat? denk ik dat je nu 2 hebt??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Amber_ schreef:Na lange Twijfel,
karev schreef:Amber_ schreef:Na lange Twijfel,
hoe bedoel je dat? denk ik dat je nu 2 hebt??
karev schreef:tja, na een rit van 2,5 uur zou je verwachten dat ze het halverwege op zou geven, maar tot de laatste stap toe was ze een draak....
lange teugels, geen probleem, teugels aannemen, kop erop, bit vast en drammen. teugels weer lang, relaxt, maar keihard stappen. Mocht niet van mij, dus ik neem de teugels weer aan, en weer bit vast en drammen. stalgenoot had echt zo iets van, wat is dit voor een actie, je paard gromt zelfs, dat doet kaatje als ze het ergens absoluut niet mee eens is. Nou ze heeft werkelijk 2,5 uur lopen grommen, stieren, drammen, enz. Zelfs een uitgestrekte draf waar je U tegen zegt mocht niet baten. Ze had ook wel 5 uur kunnen lopen, was er nog niets veranderd. (stiekem kan ik er ook wel om lachen hoor, ze heeft wel een eigen mening en doorzettings vermogen

Alles goed met jullie fjorden? Heb vandaag weer lekker gereden! En gisteren alleen gestapt want ben 's middags naar Apassionata geweest
Was wel leuk! Weet ik weer waarom ik eigenlijk een andalusier wilde
Hoop deze week een keer een buitenritje te maken, als ik durf!
Liep van de week nog op het erf en bij het bos liepen andere paardjes en ze wilde graag mee ofzo dus mevrouw ging maar even steigeren.. Wil ook lekker buiten kunnen rijden
Wel balen dat buitenbak en longeerring bevroren zijn! Wilde nog een keer oefenen met lange lijnen enzo 

)

echt perfecte timing die foto..
) een eeeennoooooooorme sprong..!
)
. Gelukkig gaat het al steeds beter en kan hij nu ook in een rustig tempootje naar de hindernis toe rijden en na de sprong ook weer rustig verder gaan. Dat was eerst race over de hindernis en race daarna nog harder de bak door.
blackpegasus schreef:
een enoooorme hoge hindernis
moet echt vanaf pagina 15 ofzo even terug lezen
het gaat steeds beter
morgen weer optijd naar de manege om lekker te rijden
baalde zo want had met simone ook al afgesproken
maarjah andere keertje maar weer
blackpegasus schreef:nee hoor, Lida. Goed kijken, zijn donkere voetjes zitten eronder gebogen
(met trailer al eng genoeg als ie glad is)
bij ons is het dan nog net niet zo.... ben in langelo al vanaf kerst avond mocht oook al meteen naar de da voor een hondje
dus schoot ook lekker op
maarjah wij kunnen wel gewoon rijden over de weg