Ik zat laatst te kijken naar foto's toen ik mijn Fjord net had en wat een verschil na 4,5 maand (jaa heb haar nog niet zo lang)
4,5 maand terug
En nu
Ik wil haar graag nog slanker maar dat zal niet meevallen met 24 uur weidegang hihi... En haar manen moeten lang al vind ik deze lengte ook niet vervelend!
Foss
Geplaatst: 23-04-14 21:24
Knappe Tinez, ze heeft ook niet de bouw om erg slank te zijn.
doemaar
Geplaatst: 23-04-14 21:42
Klopt Foss en dat hoeft ook niet ik hou namelijk wel van body!! Maar vind het wel fijn dat ze steeds strakker in haar vel gaat zitten.. Het wordt gewoon een mooie volslanke dame hihi
Laatst bijgewerkt door doemaar op 23-04-14 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt
MarshaAldo
Geplaatst: 23-04-14 21:44
irisloove schreef:
Anouk, vind je eerste foto zo leuk! Jorinda, Cas is een topper! wat een heerlijke omgeving!!!
(gaan er mensen op fjordenrit zondag in schoonoord?)
Ja ik!
ingridxxs
Geplaatst: 23-04-14 22:47
irisloove schreef:
Anouk, vind je eerste foto zo leuk! Jorinda, Cas is een topper! wat een heerlijke omgeving!!!
(gaan er mensen op fjordenrit zondag in schoonoord?)
Op lengte houden is wel een werkje, maar het uitdunnen valt op zich wel mee. Trek gewoon een mesje van boven naar beneden en dan valt er zo een hoop uit. Valt beide kanten op dus dat scheelt voor het zicht wel iets, hou het nu niet zo heel goed bij.
Rico gaat inderdaad steeds fijner lopen! Valt me bijna iedere foto die je post op
heb met Rico ook getwijfeld voor een sportcoupe, maar ben bang dat ik het niet degelijk ga kunnen onderhouden (kan niet trekken/uitdunnen) dus scheer het altijd af als het hangt, omdat ik kort wel makkelijk vind
Ik blijf angel maar een knap paard vinden ook als ze wat voller is. Hoe krijg je het voor elkaar om haar op gewicht te krijgen. Ik snap d.mv. beweging en voeding. Vind nadeel bij mij staan ze 24 uur buite in het weide seizoen dus sja daar kan je niet tegen op trainen!!
Nee, daar is inderdaad niet tegen aan te trainen als ze altijd gras ter beschikking hebben. Als Angel op vers gras gaat is ze ook altijd voller dan ik wil, hoe veel ik ook met dr doe. Ze krijgt niet veel te eten en zeker geen snoep en andere rommel. Verder gewoon zo veel mogelijk beweging; spieren en conditie kweken. Moet zeggen dat het mij absoluut niet tegenvalt hoe ze nu is. Ze heeft eens een maagzweer gehad (madam at het hooi niet), waarna ze alles kreeg wat ze maar at en toen zag je dr bijna met het uur groeien, ondanks dat het redelijke porties waren Heb nu ook wel veel met dr gewandeld, als het kon meerdere keren per dag.
JoycexEnya
Geplaatst: 25-04-14 08:33
Lang niet meer hier gereageerd, omdat ik niet heel veel foto's heb van mijn meisje.