Gelukkig wel, al vond ik toen ik gister aan het wandelen was dat hij heel voorzichtig met zijn voetjes voor liep. Maar hij is van de ijzers afgehaald dus misschien dat het daar aan ligt...
Ja dat kan heel goed. Toen ik Lidar vorig jaar van zijn ijzers heb gehaald liep hij ook een paar dagen op eieren. De hoefsmid had mij daar al voor gewaarschuwd, omdat het natuurlijk anders voelt onder hun voeten.
mileintje83
Geplaatst: 30-12-09 13:19
Ach ja ik wacht het even af.. mocht hij zo blijven lopen bel ik gewoon de hoefsmid even..
Je moet het wel even de tijd geven, hoeven worden altijd iets korter gekapt voor de ijzers, dus nu moeten de hoeven eerst iets groeien om lekkerder te kunnen lopen. Lidar heeft ook nergens meer last van en wij maken ook buitenritten over een harde ondergrond. Zijn hoeven zijn trouwens alleen maar beter geworden zonder ijzers.
mileintje83
Geplaatst: 30-12-09 13:25
Hij stond ook nooit op ijzers..maar omdat hij al meer als een half jaar op de stenen paddock stond sleten zijn hoeven wel heel snel..
Kun je nagaan hoe snel het dan went voor een paard als er ijzers onderkomen.
mileintje83
Geplaatst: 30-12-09 13:33
ja best erg..
AmyvanLeiden
Geplaatst: 30-12-09 13:44
mileintje83 schreef:
Hallo Ukoldaatje!! Welkom!!
Sanne jij ook welkom!!
Amy: Leuke dag gehad gister?
ja super leuk! en ik heb nu genoeg geld om een nieuw dressuurzadel te kopen mn rug doet weer meer pijn dan gister, en als het volgende week nog zo is ga ik weer naar het ziekenhuis. er is waarschijnlijk iets verschoven ofzo want op de plaats waar het pijn doet kan ik heel erg indeuken, en aan de andere kant is dat helemaal Hard ( pijn aan de reschterkant van mn wervelkolom ), dus dat is best raar.
welkom nieuwe Fjordengekken!
mileintje83
Geplaatst: 30-12-09 13:45
Jee Amy das ook niet prettig! Doe maar een beetje rustig aan!!
lekker met oud en nieuw zou ik naar een feest gaan... ben al 3 keer flauw gevallen van de pijn dus kan ik echt niet naar dat feest al val ik daar flauw dan ruineer ik heel dat feest
mileintje83
Geplaatst: 30-12-09 13:50
Echt balen! Als ik jou was zou ik ook niet naar dat feest gaan..je kan nu beter aan je gezondheid denken. Hoe sneller je beter bent hoe sneller je dat nieuwe dressuurzadel kan gaan kopen en kan gaan uitproberen
Ach wat lief van jouw opa. Doe het rustig aan meid, er komen nog zat Oud en Nieuw feesten, maar geen rug meer, met deze moet je het nog heel lang mee doen.
Nies_
Geplaatst: 30-12-09 15:57
Amieey schreef:
dit is een bijdrage aan Amy dr zadel om steving op te zitten we wensen Amy dan ook vele veilige Ritten
haha
Wel balen dat je zoveel pijn hebt
mileintje83
Geplaatst: 30-12-09 22:27
Meiden morgen ben ik er niet, ik gaat lekker met de kleine oliebollen bakken bij mijn moeder! Dus ik wens jullie bij deze alvast een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
en ik ook! iedereen een super vol rijplezier en een tegek 2010!
ben vandaag weer bij de bolle geweest, heb maar ff wat fotos gemaakt ik zet ze zo op de pc ; )
shannaaaa
Geplaatst: 31-12-09 17:33
Is het bij jullie al hard aan het knallen? Hier wel! De kat was vanochtend echt in de war, hij slaapt nu lekker op mijn bedje. Ben vandaag maar niet gaan rijden, en dat doe ik morgen ook niet. Ben er vorig jaar al afgevallen omdat er vuurwerk bij ons in de bak werd gegooid en dat was ik dit jaar niet weer van plan.
nouja wij staan midden in de polder dus dicht bij zal het vuurwerk niet zijn, wel knallen natuurlijk maar dat is mooi voor de foto ik ga een topic maken