+ Shanna
+ 14 jaar
+ Eigenwijs

+ 1 fjordenmerrie
Over mijn fjord;
+ Tatjana
+ 11 jaar
+ Merrie
+ Eigenwijs

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:hallo mensen van het goede leven, ik ben er gister afgekukeld, en lag een nacht in het ziekenhuis, ik heb het heel erg in mn rug
maar het was een miscommunicatie dus niet echt Mark zn fout meer die van mij, ik was me aan het voorbereiden op stap en drukte m'n benen iets aan omdat hij sneller ging, en toen sprong hij aan in galop ( hij dagt dat ik wilde galloperen ) en toen verloor ik mn evenwicht en hing ik iets te veel in zn mond waardoor hij een minibokje gaf, en toen kwam ik met mn rug op de Balk van de Bakrand, en mn hoofd op het paaltje ( lang leve de cap ! )
en nu zit ik thuis en kan niks bewegen
Amieey schreef:Citaat:hallo mensen van het goede leven, ik ben er gister afgekukeld, en lag een nacht in het ziekenhuis, ik heb het heel erg in mn rug
maar het was een miscommunicatie dus niet echt Mark zn fout meer die van mij, ik was me aan het voorbereiden op stap en drukte m'n benen iets aan omdat hij sneller ging, en toen sprong hij aan in galop ( hij dagt dat ik wilde galloperen ) en toen verloor ik mn evenwicht en hing ik iets te veel in zn mond waardoor hij een minibokje gaf, en toen kwam ik met mn rug op de Balk van de Bakrand, en mn hoofd op het paaltje ( lang leve de cap ! )
en nu zit ik thuis en kan niks bewegen
dat is dus gister gebeurd bij mij