pff hier nog 1 ! haha als ik n ponytje neem wordt het een fjordje! Ze zijn zo leuk ! Vind altijd wel jammer dat niemand van de fam keertje mee rijd ze zijn allemaal bang voor paardjes hahaha
Haha ik ben ook de enige in de Familie hoor ! Ik kom van de melkboer ! Ik kocht heel eigenwijs mijn eerste Fjord toen ik 14 was.. daar stond ik dan met een pony thuis haha.
Ik ben ook de enige in de familie die rijdt. Nouja, mijn halfzusje van bijna 8 staat wel op de wachtlijst bij de manege daar En mijn biologische vader vindt het wel leuk.
Mooi die knotjes ik doe het ook altijd met naald en draad, alleen vind mn pony het niet zo leuk
Je moet je pony er ook niet mee prikken...
Er staat ook nergens dat ik dat doe Alleen houd die van mij niet van al dat getut en lang stil staan
Tass
Geplaatst: 27-07-11 08:46
Bij mij zit het ook niet in de familie maar ik trek wel iedereen erin mee ....
Mijn pa moest niks van paarden weten en die aait ze nu al, mijn stiefmoeder vind het eng maar aait ze nu ook al, durft er zelfs mee te lopen . Mijn oom was bang voor paarden, nu niet meer. Hij loopt mee in de wei, wandelt met de paarden, geeft ze snoepjes en muesli uit zijn hand, durft bij ze in de stal, helpt ze op de trailer te zetten .
En ik krijg mijn vriend niet eens dichter bij een paard als 1 meter *zucht* jaloers! haha Iemand nog nieuwe foto's ? Ik ga deze week weer, ik denk morgen i.v.m. het weer, dan zal ik eens een fototje maken van Sunny met (hopelijk!) een shabrakje en deken erop voor het eerst ooit
uudje
Geplaatst: 27-07-11 10:59
Kreeg van de fokker van fimke een cd met foto's mee, daar staat ook de papa van Fimke op, dus bij deze foto van papa van Fim. Zijn naam is Atgut, zoon van Almglimt.
Netjes !! Moeten maar keer samen gaan rijden ? Fjorden meeting
Vinden jullie hiervan.. ben niet zo goed in bewerken
Niwla
Geplaatst: 27-07-11 15:29
Ja, lijkt me leuk! Mag je Alwin voordoen hoe je moet springen.
Ik vind 'm goed gelukt hoor! Meestal vind ik het bij de manen/haren niet zo netjes. Dan zie je vaak zo goed dat het uitgeknipt is, maar bij jou vind ik het netjes gedaan.
Ja, maar hij gaat stilstaan voor de hindernis met zo'n blik van: "Doe het lekker zelf!" En ik ben nogal een schijterd dus durf hem dan niet aan te pakken.