Gister weer lekker gereden op Dusty, we hadden springles.. Het ging fijn, en dat zei ik hard op, zegt dat nou niet! want we waren bezig met de oefening met galopbalken.. we gaan erover, hij zet de turbo aan en bokken.. Voelde zo me spier in me bil (auw).. Hij heeft het daarna nog een keer gedaan, maar verder was hij heel fijn te rijden en hebben we goed op de dubbels kunnen oefenen..
Vandaag komt de tandarts.. Dusty vindt het allemaal best. Alleen voor Dilly is het de eerste keer sinds ze bij ons is, en ze kan soms nogal paniekerig zijn dus ben benieuwd hoe het gaat..
Ik ben er ook niet zo heel erg vaak meer.Heb het zo druk met school en de paarden dat ik weinig tijd heb om iedere dag op bokt te kijken en echt fanatiek met te kletsen.
Maar nu ben ik ziek en kan het wel ff
Vandaag komt de smid voor Askor en Djarne. Djarne was vrijdag officieel 2,5 jaar geworden en mag ik dus langzaam aan een beetje gaan oppakken met longeren en een keer een zadel erop etc. Ik ga er niet voor zijn 3e op hoor maar hij kan wel al aan wat dingen wennen zo. Met Askor gaat het heel erg goed. We komen steeds een stukje verder Hij loopt de laatste tijd echt super. We trainen hard en worden langzaam aan steeds stukje beter.
Ohw ja dat wou ik nog even melden, ben er namelijk erg trots op!! Askor en ik hebben vorige week 70 cm gesprongen !!! En dat met een ruiter als een held op sokken wat betreft springen hihi:)
Heb zelf gister ook een sprongetje gewaagd over een boomstam. Was naar het Wekeromse Zand gegaan Hij gaf een bok na de sprong en spurtte meteen weg in de rengalop
mileintje83
Geplaatst: 18-11-09 22:00
Ik heb het ook wel eens geprobeerd , voordat ie geblesseerd raakte, maar ik kreeg hem al niet eens over een drafbalkje
Onali
Geplaatst: 18-11-09 22:06
Die van mij kan springen, maar ik ben de held op sokken Laat altijd een vriendin van me springen. Deze boomstam had de afmetingen die ik wel durf
Marcella
Geplaatst: 18-11-09 22:07
Hou het wel bij balkjes op de grond die zijn al hoog genoeg.
Zo heb de zorgbemiddelaar ingeschakeld van mijn zorgverzekering, maar het is nu geregeld dat ik 9 december ergens anders terecht kan.