Nou ik moet alweer voor de 2e keer gaan scheren dit jaar.. Ik wilde eigenlijk nog wachten tot de temperatuur wat constanter is. Maar ik kreeg Dusty gister haast niet droog.. duurde bijna een uur.. En dat zelfs met solarium en daarvoor ook nog zweetdeken..
Rutger is geschoren en staat nu onder een 200 grams deken waterdicht op stal, zodra het kouder word (jan - feb) ga ik een 350 grams kopen of een onderdeken eronder doen. Is dit nu een te dunne deken of niet?
Askor staat onder een 200 gr regendeken met hele hals en een wollenonderdekentje. En Djarne is nog erg jong en dus nog vol op in zijn teddybeervacht haha
Dusty heeft nu ook een 200 grams op.. en als het kouder wordt heb ik nog een 330 grams voor hem.. en gaat het heel koud worden dan heb ik nog een onderdeken voor daar weer onder..
mileintje83
Geplaatst: 12-11-09 14:53
Zuco word nooit geschoren... heb hem vorig jaar 1 keer laten scheren. Maar dat was alleen maar omdat ze op de kliniek, vanwege een echo, hele rare patronen op zijn buik hadden gemaakt. Ik zal eens kijken of ik daar nog een fotootje van heb Zuco staat nu nog gewoon met een regendekentje buiten. Zodra het kouder word krijgt hij een regendeken met een vulling van 100 gram...
Hallo Grietsjuh
mileintje83
Geplaatst: 12-11-09 15:09
Door 2 verschillende dierenartsen geschoren... is wel te zien...
ik heb duidelijk iets gemist, wat moeje laten doen 3 feb marcella?
ik zit beetje hyper achter mijn pc, ga zo op kraamvisite in Sliedrecht en heb r onwijs veel zin in en we gaan volgende week naar gran canaria dus ga momenteel als een wervelwind door mijn huis en strijkmand heen, tis bijna eng
Carolinef
Geplaatst: 13-11-09 10:47
mileintje83 schreef:
maar zo zag hij er 2 weekjes later uit....
dat is t voordeel van haar he, dat wat eraf is, komt er echt wel weer aan, muv de staarten vaak, zie dat hij ook geen mega dikke heeft, Ubie van mij ook niet terwijl haakon echt zo, n dikke volle heeft
mileintje83
Geplaatst: 13-11-09 13:10
Damariis: Fjorden hebben een dikke huid. Waardoor de dierenarts geen goed beeld kreeg op de echo. Hij heeft hem op sommige plekken tot op de huid geschoren om een beeld te krijgen. Carolinef: Vacht bedoel je?
Nee hij heeft inderdaad niet echt een volle staart. Op de foto heeft hij wel een vlecht in zijn staart... hij schuurt ook nogal en dan voornamelijk zijn staart
Marcella
Geplaatst: 13-11-09 19:52
Carolinef schreef:
ik heb duidelijk iets gemist, wat moeje laten doen 3 feb marcella?
Zou dan naar een ortopeed moeten, maar ga echt niet zo lang wachten. Heb namelijk een uitstekende nekwervel.