Hele leuke foto's weer .Angel is netjes geschoren zeg !Ohh dat dekje van Vie is gaaf !Mellow en ik hebben vandaag voor het eerst bitloos rondgehobbeld.
Mellow is leukkk, knap dat je zo op gras durft te rijden, elk jaar wil ik ook op de wei rijden maar lukt me gewoon niet te ontspannen dan
Mijn meisje weer eens alweer bijna 25 jaar Spoiler: (hoefsmid komt deze week, ze zijn veeltste lang daar ben ik me van bewust.. maar is vanwege een reden)
ik vind het zo leuk om mijn fjordje te laten zien! hier nog een paar [imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-RQNERX88.jpg][/img](sommige fotos zijn een beetje vaag want zijn door mobiel gemaakt)
gisteren een paar foto's getrokken van frie en er zijn er leuke uitgekomen (nieuw zaldeldekje en teugels van fhe !)jambette op afstand als laatste haar hoofdje
Wat een prachtige fjorden hebben jullie allemaal! Paar dagen terug lekker 2 uur naar en door de duinen gewandeld, het was zo ontzettend lekker weer en ik had even geen zin om te rijden, omdat ze ontzettend goed kan stil staan als ze iets engs ziet heb ik even gauw een paar foto's gemaakt