Morgenmiddag westernzadels passen.

Oef Bonbon lastige beslissing.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Samy schreef:Tja probleem is dat hij voor de herfstvakantie weg moet en hoe langer die staat hoe moeilijker ze het gaan vinden, want het is gewoon een schat. Damariis ik heb je inmiddels een PB gestuurd, die heb ik (ook) naar meerdere op bokt gestuurd, die bij paarden gezocht een fjord of iets in die richting zochten...
Fjord staat trouwens ook niet op MP ofzo, omdat ze geen zin hebben in al die mensen
beetje tegen strijdig, zo snel mogelijk weg moeten, maar geen advertentie zetten..
Handelaar waar die naar toe gaat, hadden hun wel goede verhalen over gehoord, ik minder doormiddel van bokt en ze zijn bang dat ie dan gewoon verkocht wordt als goed paard ... (is die deels ook wel)
Marcella schreef:Ja maar ik ga hem winnen.Heb de vorige keer 20 euro gewonnen dus heb een heel lot en 1/5 lot en nog 2 euro over.
![]()
Morgenmiddag westernzadels passen.![]()
![]()
Oef Bonbon lastige beslissing.
Damariis schreef:Samy schreef:Tja probleem is dat hij voor de herfstvakantie weg moet en hoe langer die staat hoe moeilijker ze het gaan vinden, want het is gewoon een schat. Damariis ik heb je inmiddels een PB gestuurd, die heb ik (ook) naar meerdere op bokt gestuurd, die bij paarden gezocht een fjord of iets in die richting zochten...
Fjord staat trouwens ook niet op MP ofzo, omdat ze geen zin hebben in al die mensen
beetje tegen strijdig, zo snel mogelijk weg moeten, maar geen advertentie zetten..
Handelaar waar die naar toe gaat, hadden hun wel goede verhalen over gehoord, ik minder doormiddel van bokt en ze zijn bang dat ie dan gewoon verkocht wordt als goed paard ... (is die deels ook wel)
hoi ik heb contact gehad met de eigenaren en het gaat de goede kant op ik laat jullie nog wat weten
Vippie schreef:Oeh mooi Marcel, en waar heb je die nou vandaan? Gaat nu toch wel erg kriebelen als ik die zadels zo zie... maarja eerst even sparen....