Kootje en Tootje zien er weer super uit hoor. Kobalt doet het goed zeg met schriktraining.
Wauw die foto's van Fjordy zijn Amber, hij ziet er super uit, heeft die 1e premie tercht verdient.
xJasmijn
Geplaatst: 25-07-11 18:05
Wat zijn het allemaal weer knappe fjorden zeg!
marjan1986
Geplaatst: 25-07-11 20:51
Mooie foto's Amber! Ook super mooie foto van Kootje, Wat een sprekend hoofd heeft hij! Toch maar ff aan het oefenen geweest om er redelijke knotten proberen in de krijgen, hoop dat hij er zo mee door kan woensdag in Oldeberkoop op de keuring....
Even een foto van mij en mijn vader bij de orientatierit:
Ik op Verieka en mijn vader op haar halfzusje Vonna.
Anita45
Geplaatst: 26-07-11 13:35
Amber_ schreef:
Fjordy ! Opgenomen in stamboek, wel 2cm gegroeid en een Apremie en 2de plek in zijn rubriek !!
Nee hoor, hij heeft een 1e premie gekregen en geen A-premie. Leren jullie het dan nooit Vanaf 3 jaar heten de premies die ze kunnen behalen 1e, 2e en 3e premie. Veulens, 1- en 2-jarigen kunnen een A-, B- of C-premie behalen.
Mooi die knotjes ik doe het ook altijd met naald en draad, alleen vind mn pony het niet zo leuk
Brainless
Geplaatst: 26-07-11 14:56
natasjuhh schreef:
Mooi die knotjes ik doe het ook altijd met naald en draad, alleen vind mn pony het niet zo leuk
Je moet je pony er ook niet mee prikken...
Mioux
Geplaatst: 26-07-11 14:56
wat leuk dat jouw vader ook een fjord rijdt lady_kelly! Moet vast gaaf zijn samen te kunnen rijden! Bij ons rijdt niemand paard in de fam behalve ik... (zou me pa toch gelijk hebben dak van de melkboer ben?
Haha, ja mijn vader had eerst helemaal niets met Fjorden! Hij wou altijd een paard rijden Maar nu is hij er ook helemaal gek op hihi. We kunnen alleen niet zo vaak samen gaan omdat we er maar eentje hebben Bij ons zit het wel echt in de familie, mijn moeder is ook een Fjorden gek