Ik zit nog heerlijk aan de koffie Om 8.30 uur zou ik Sanne ophalen en dan gaan we kijken hoe schoon de paardjes op stal staan..... (Ziack kennende zit die vol met mest vlekken) Dan alles inladen en rond half 10 vertrekken we, dan zijn we er een half uurtje later
Veel plezier, beetje laat maargoed, was van plan te komen maar wat probleempjes thuis want de wasdroger is kapot en moest dus helpen opruimen. Maargoed, ben benieuwd naar fotos en hoop dat iedereen een fijne les gehad heeft!
Hipar
Geplaatst: 09-07-11 15:20
het was superleuk om bij te wonen en jullie mogen allemaal trots zijn op jezelf en op je paard!!!!!!!!!!!!
Voorproefje van de foto's:
XxDiandraxX
Geplaatst: 09-07-11 15:25
Ik ben nu onderweg naar huis dus foto"s komen straks.. Waar is het het makkelijkst om een albumpje te maken zodat iedereen daar de foto"s uit kan zoeken?
Filmpjes komen op mijn youtube account daar zal ik als de filmpjes erop staan even de link van doorsturen.
Ik vonnd het erg leuk en gezellig, sommige die de grond even van dichtbij wouden zien.. Ik hoop dat iedereen oke is.. Vind het in elk geval voor herhaling vatbaar..!!