Zo wij hebben de paarden vandaag naar huis gehaald want het is zo nat in het land. Wat is Fjellko groot zeg hij scheelt niet veel meer met Urjan die is 144 cm hoog waar stopt het eigenlijk.
ThessaKeizer
Geplaatst: 06-11-10 18:29
Knappe, donkere Guus!! Duurt wel lang met fw zeg, maarja komt wel weer goed. Vandaag heerlijk samen met Lotte uit wezen waaien in de loonse en drunense duinen met reitze en Senna, was echt zalig zeg Echt een super mooie omgeving hoor daar, zeker nu met al die herfstkleuren!
Anous_Bjorn
Geplaatst: 06-11-10 19:06
Gááf Wendy! Heel veel plezier!
Stoer halster Suze! Leuke avond gehad gister?
Kom op Annette ! Je weet het, als je wil praten ben ik dag en nacht te bereiken.
Gaat het nog wel goedkomen met FW?? Voel me zo om t handje...
nientje78
Geplaatst: 06-11-10 19:48
Zo he Claudia, wat is Guuske een bink zeg
Finnea
Geplaatst: 06-11-10 19:55
voor Annette!
Annemarie wat heb je toch een prachtveulen!!! Echt een superleuk dametje zeg. Ze lijkt idd. erg veel op moeders, maar toch zie ik er ook een beetje Gwynna in, dus ze moet ergens ook wel iets van papa hebben Fijn dat de grote verhuizing zo goed is gegaan!
Gaaf halster heeft Kootje Suze! En een gave kop uiteraard Mooie katten heb je btw!
Guuske mag voortaan wel zonder -ke, jeetje wat een joekel. Ziet er goed uit!
@ Ukoldaatje: in de loop van volgende week moet FW wel weer bereikbaar zijn!
Ik heb net nog even gereden en het ging wel okee..hij was wat stijf maar verder wel weer uberbraaf! Nu staat hij te vreten in zijn heerlijke schone stal..lief peerd!
Eindelijk foto's van Finn gemaakt, ligt FW er uit... Ik dacht ook dat het aan mijn laptop zou liggen, maar bleek niet het geval.
Eigenlijk tijd voor een Finn topic, maar ik geef vast een voorproefje:
Finnea
Geplaatst: 06-11-10 20:06
Ik heb ook nog een paar leuke foto's gemaakt vandaag, voor een compleet topic zullen jullie even moeten wachten tot FW weer online is, maar als voorproefje:
Gwynna heeft iets éngs gespot!
Eng is misschien een groot woord...ze vond het vooral heel erg ráár
Ik zie jullie denken: wat was er dan zo eng? Nou jullie geloven het nooit, het was.............
Julian!
Na een uitgebreide, voorzichtige, kennismakingssessie, kwam Gwynna tot de conclusie dat zo'n mini-mens ook best leuk kon knuffelen
Jullie hadden er bij moeten zijn, ze was echt eventjes de weg kwijt
nientje78
Geplaatst: 06-11-10 20:08
Haha...geweldig, die laatste foto is echt wel heel lief
En Finn mooi in het avondzonnetje
Ganna
Geplaatst: 06-11-10 20:09
Hoi! Ik heb mijn boktaccount ook maar even afgestoft op zoek naar alle FW mensen Ernstig hoe vaak per dag je eigenlijk op FW kijkt kwam ik achter elke keer als het niet werkte. Ik heb niet bij gelezen maar kwam wel even zwaaien
Nexus
Geplaatst: 06-11-10 20:14
Valt me mee dat we nog niet naar HK zijn verhuist... Dat is HuisKamer... Niet HengstenKeuring)
ladyinge
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-10 20:31
Het is hier ook gezellig toch?
Corner is nu zo gewend op stal,dat ik vanavond de indruk kreeg ,dat hij er niet meer uit wilde Morgen maar weer is proberen te rijden,als mijn longen het tempo toe laten teminste.
Lovemischa
Geplaatst: 06-11-10 20:42
zit ik toch tegen mijn principes wéér op Bokt....maar ik mis FW té erg. Tamara, Guusje is niet alleen donker, maar ook érg vies.
Marga heeft eindelijk een regendeken die past, maat.....2.05 en ze is maar 1.43. maar ze is lang en brééd natuurlijk. Deken hangt wel net als bij Tea tot aan haar knieén, geen kijk gelijk, hihi
Martje80
Geplaatst: 06-11-10 22:24
ik bedoelde Guus van claudia
Fjordhorses
Geplaatst: 06-11-10 22:58
Hehe, ik zag de Guuske/je spraakverwarring al aankomen.
Nisko is helemaal zichzelf. Anka loopt echt met de ziel onder de arm/poot. Kweenie, die vindt het maar niks. Aan Nis kan je echt merken dat ze vaker met dit bijltje gehakt heeft. Lekker gereden dus Tamara. Was er wel weer voor. Moest helaas pa en ma helpen klussen vandaag dus neit gereden. Morgen lekker even bij Gjendra en Guusje kijken en rijden. Al zin in!
SaskiaB
Geplaatst: 07-11-10 01:07
Wat een enige foto van Julian en Gwynna
Ik had Sjors opgezadeld en wel, ging zitten, stap weg, onregelmatig Buiten even (hoewel t lang genoeg was om drijfnat te worden...) aan de longe gekeken. In draf echt slecht. Dat is al de tweede keer in relatief korte tijd. Hij heeft/had nooit wat
Foss
Geplaatst: 07-11-10 08:16
Wat lief Renou en wat heeft ze een geweldig koppie ( 2 lieve koppies bij elkaar).
Vandaag gaan we beginnen met scheren, donderdag hebben we Uzziel al gedaan omdat hij voor de Abop moet en vandaag gaan we verder. We gaan ze half scheren wel het hoofd en de benen eruit maar de rug en halve hals blijven erin zo kunnen ze ook in de winter lekker naar buiten bij slecht weer. We scheerde de paarden altijd helemaal maar 2 jaar geleden was het zo koud dat de paarden bijna niet buiten konden staan en dat vind ik zielig dus vandaar dat we ze nu zo scheren, ze krijgen een lekkere warme deken op en dan kunnen ze er tegen aan. Zal foto's maken voor en na het scheren.
Vippie
Geplaatst: 07-11-10 08:27
Zo ben ik ook weer, gaaaaaaaaaaaaaap..... Wist niet meer of er iemand voro vanochtend op de voerlijst stond dus ik offer mezelf wel weer op.
Gister even bij Detje van Roos wezen kijken, lekker wijffie, hittepetitje maaar leukertje. Maar geef mij maar mn fjordenvent hoor
Suus leuk halstertje, past mooi die kleur. Annet komt echt wel goed meis, maar snap je gevoel helemaal. Clau: idd laat dat -je er maar af, mén wat wordttie groot
Zal vandaag ook weer eens pics van die gespierde panharing van mij maken als het weer het toelaat.
Ga ook weer es Gandhi fotos maken vandaag denk ik...kan ik me voorbereiden op volgende week als we weer on air zijn!!
Haha zal drukke bedoeling worden op PP dan!
alcootje
Geplaatst: 07-11-10 09:42
Het gaat wel lekker
Wil ik nog wat leuke foto's van Guuske en Fayah plaatsen ligt mijn Album er ook nog uit om technische redenen.
En het regent hier werkelijk dat het giet. Mijn rijbak is een groot zwembad. Alco wil er niet eens in, die zet bij de poort zijn voeten al in de grond en als hij er al in staat dan gaat hij op een droog stukje staan treuren. Coen is wat anders, die gaat lekker in het water staan spelen, maffe coen.
Tja, en wat guusKE beterft, hij groeit goed(gelukkig) En het is zo'n schatje, hij komt echt bij je knuffelen, legt dan zijn neusje in je nek en gaat lekker warm staan blazen.
Ik kan zo heerlijk van ze genieten.
alcootje
Geplaatst: 07-11-10 09:44
Hey reinou, wat een schattig koppie op foto 2.
En die laaste foto heeft gewoon geen woorden nodig, die is gewoon te lief.
Vippie
Geplaatst: 07-11-10 09:45
Ohohhhh help Clau de winter door
Hoorde net in de auto op weg naar stal het weerbericht, droog veel zon enz enz.... eeeh waar Zuid Spanje ofzo?? Niet hier iig, hier komt het met bakken uit de hemel idd.
De kleintje staan op de wei gewoon te vreten, echt onvoorstelbaar. Maar daar worden ze sterk van zullen we maar zeggen.
Ik voel mezelf ook niet lekker, al de hele week niet. Ik heb aandelen bij de Kleenex zakdoeken zal ik maar zeggen. Mijn benen zijn elastiek en ik hoest de longen uit mijn lijf.
Zortin heb ik maandag thuisgebracht en ik heb hem nu nog niet gezien, zo beroerd voel ik me al de hele week.
Maar ik heb wel iets om naar uit te kijken, wij gaan in april lekker naar Tenerife(daar is het gelukkig wat warmer).
Ben de winter nu al zat, kun je nagaandat die nog moet beginnen?!?!? (heb de heel jaar al niet veel gehad en dan kun je eindelijk een klein beetje vooruit, dan werkt het weer weer eens tegen)