Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjolvir schreef:Geen idee, probeer het eens bij anita45 hier in het topic wel ergens te vinden.
Maar dan moet er ook een goede foto van het brandmerk zijn.
Misschien brandmerk uit het buitenland?
Marcella schreef:Sjolvir schreef:Geen idee, probeer het eens bij anita45 hier in het topic wel ergens te vinden.
Maar dan moet er ook een goede foto van het brandmerk zijn.
Misschien brandmerk uit het buitenland?
Yinthee neem dan contact op met de persoon die Sjolvir noem.![]()
Heb zelf helemaal geen verstand van brandmerken.
Sjolvir schreef:(wij zijn die andere fjorden gekken die in Lunteren rondhingen... alle fjordengekken, behalve jij, want de rest kende elkaar dus al!!!
volgend jaar wel komen buurten met ons he??? We hebben op FW fjorden wereld al uitgebreid over je geroddelt!!! in goede zin hoor!
We vonden je fjord leuk... http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=34328 zie in deze link onze roddel partij over toen we nog niet wisten wie jullie waren.. )
Yinthee schreef:Kan iemand mij helpen aan het antwoord op de vraag waar ik mee zit?
Namelijk waarom het is dat mijn fjord alleen op de linkerbil een brandmerk (b-k-e-e) heeft en wat dit brandmerk betekend?
Normaal horen ze toch rechts het boter-kaas-en-eieren brandmerk te hebben en links een driehoek met een letter?
Het kan niet zijn dat dat is omdat ze na 1997 (?) gestopt zijn met brandmerken want ze is al rond de 27
Ik wil het weten! Haha
SusanneZiwan schreef:Sjolvir schreef:(wij zijn die andere fjorden gekken die in Lunteren rondhingen... alle fjordengekken, behalve jij, want de rest kende elkaar dus al!!!
volgend jaar wel komen buurten met ons he??? We hebben op FW fjorden wereld al uitgebreid over je geroddelt!!! in goede zin hoor!
We vonden je fjord leuk... http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=34328 zie in deze link onze roddel partij over toen we nog niet wisten wie jullie waren.. )
Oke! Liepen idd heel veel andere mooie fjordjes rond te crossen, volgende keer kom ik wel buurten..![]()
Jullie hadden idd gelijk, hij is van Holmar en mv is Sebastiaan...
En bussloo mag ik toch starten! verwacht niet te veel, dressuur is die nogal afgeleid op ander terrein, en bij springen wil die er wel is langsschieten, ik ga wel daarvoor nog een keer oefenen in Lunteren.. Ik woon dichtbij. We zien wel hoe het gaat, hij is pas 6, en laatste half jaar echt doorgereden, Maarja van fouten kun je leren! heb er nu al zin in.. start b dressuur en 80 cm springen..
Nog meer fjorden die starten in bussloo?
Yinthee schreef:Kan iemand mij helpen aan het antwoord op de vraag waar ik mee zit?
Namelijk waarom het is dat mijn fjord alleen op de linkerbil een brandmerk (b-k-e-e) heeft en wat dit brandmerk betekend?
Normaal horen ze toch rechts het boter-kaas-en-eieren brandmerk te hebben en links een driehoek met een letter?
Het kan niet zijn dat dat is omdat ze na 1997 (?) gestopt zijn met brandmerken want ze is al rond de 27
Ik wil het weten! Haha
akci schreef:eens een fjord, altijd een fjord![]()
Askor_Djarne schreef:Heeeey mensen:D:D
Ben helemaal in de wolken met mijn topper !!!!!!!:D:D
We hebben vandaag ons B debuut gehad in Lunteren tussen de paardenEn. . . . meteen 1e met 188 punten en de 2e proef 6e met 173. . .
:D:D Fjordenpower !!!!!
Ben zo super trots op me ventje