Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Archy was nooit een moddervarken, maar sinds hij erachter gekomen is, dat hij niet verslonden word door stilstaant water vind hij de combo, water(plassen)+potgrond+drek helemaal geweldig! Maar het strand water vind hij nog steeds dood eng! Ach is weer goede mest om de manen te laten groeien.... hahahhahahahahaha. Zolmar ziet er ook stoer uit met die lange manen!!!

Meet fjordenruin Chuus;

We hebben Chuus zaterdag opgehaald en zoals het een echte koudbloed betaamt was hij superrrrelaxt
Ik was doodzenuwachtig, maar Chuus was niet zozeer onder de indruk 
Doet hij dat nou ook altijd met de keuring, jou extra werk bezorgen
En Caspian, familie van mijn fjordje, altijd leuk om te zien! Ziet er goed uit!
CCCCC schreef:@Mariska: Ooh wat leuk, nog een C-tje er bij! Wat is zijn afstamming?
naar Chuus-Ingmar. Hij staat wel ingeschreven bij Het Nederlands Fjordenpaarden Stamboek (net nog ff gespiekt aan de hand van chipnummer), maar dan in het hulpstamboek dus, gezien zijn onbekende afstamming..
CCCCC schreef:@Amber_:
Misschien moeten we dat maar eens doen, een kniplesje van Amber. Ik heb er helaas geen talent voor, maar meneer staat ook nooit stil, dus het is dubbel drama.

.
Als ik ga poetsen of manen uitklitten vind die allemaal best. maar een schaar! oeiii haha
*\o/*