Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nanette_bokt schreef:Mrln90 schreef:Ja, leuk joh! Heb vandaag de manen van Benthe weer gekortwiekt, ze kan écht niet stilstaan joh, wat een ongeduld! Hoe doen jullie dit, zetten jullie ze vast? Of gewoon los? Benthe vind vaststaan niet zo leuk namelijk, maar heb het toch maar gedaan, anders was er geen houden aan
Daarom waren de manen van mijn Fjordy Ook niet zo recht..![]()
Whaha. Ze Moet gewoon iets doen...
Als ik haar vastzet gaat ze de hee tijd heen en weer, ze trapt mert haar voorbenen, etc..
Whaha. Nu ik het allemaal zo lees, lijken Benthe en Björna best wel veel op elkaar Qua gedrag

)

(weet niet hoe je het schrijft) ik denk dat ik ook maar is op marktplaats ga kijken naar zo mevrouwtje of meneertje die me wil helpen met het grond werk!
. Was echt trots
.
Mrln90 schreef:Nanette_bokt; dat had ik ook, ik hou haar nu gewoon op tempo en dan gaat het stukken beter, ze heeft gisteren zelfs een rondje gegalloppeerd aan de longeerlijn! Op commando nog wel, dus niet van joligheid. Was echt trots
.
ben echt zo trots op hem! en het ergste is hij is nog veel trotser opzichzelf
dus krukje erbij gepakt me been omhoog doen, nee hoor krukje te klein hihi.
daar lag ik dan op de grond
, en bo die deed niets braaf paard.
!!
domme ik, hopen maar dat ze die foto nog heeft.
spannend he de eerste keer!ik had echt de kriebels ik vond het vooral heel spannend hoe hij zou reageren omdat hij al van heel veel dingen schrok! maar hij was wel gespannen!
ben benieuwd hoe het bij jullie gaat? probeer foto's te maken meiden is super voor later
(jongens onder ons natuurlijk ook
) 
ben er mee bezig

en geen beugels.
, ze had er weinig zin in..