Die op facebook was ik. Ik begrijp dat het als een ongelovelijk slechte smoes klinkt maar het is helaas echt waar Ben blij dat je toch iemand hebt gevonden, hopelijk toch tot morgen! Mn spullen staan iig klaar, nu snel proberen te slapen
Wij zijn al een kwartiertje onderweg, heb er zin in!
Muurp
Geplaatst: 18-11-12 09:07
Hmm... Ik keek net even op buienradar, en het wordt in de ochtend sowieso niet droog... Ik ga even goed nadenken, want ik haal mijn apparatuur niet tevoorschijn als het regent.
Als het er ook maar enigszins goed uit ziet kom ik, maar als het echt blijft regenen (zal het in de gaten houden) dan heeft het niet zoveel zijn.
xNicky_
Geplaatst: 18-11-12 09:29
Ruly is echt helemaal doorweekt, hoop dat ze droog is tegen de tijd dat we daar zijn!
Ik laat om half 10 weten of ik ga of niet. Tot nu toe ziet het er somber uit.. Maar ik vind het toch zonde als ik daar naar toe kom en geen enkele foto kan maken.
Nja, de vorige keer fotografeerde ik ook niet met miezer... Gelukkig was dat alleen even bij de laatste groep.
Bah... Ik wil wel gaan, maar ik denk dat het niet zoveel zin heeft..
josewoos
Geplaatst: 18-11-12 10:27
irisloove schreef:
Wij hebben de paarden in de trailer staan, nu 2 uur rijden!
Lange reis, maar zeker waard Succes!
Ik heb een makkie, Irene maakt Ziack al klaar, dus half 12 rij ik van huis weg, trailer eraan, paard erin en vertrekken maar Ik hoop dat de paden een beetje begaanbaar zijn voor iedereen!
josewoos
Geplaatst: 18-11-12 10:27
Muurp schreef:
Nja, de vorige keer fotografeerde ik ook niet met miezer... Gelukkig was dat alleen even bij de laatste groep.
Bah... Ik wil wel gaan, maar ik denk dat het niet zoveel zin heeft..
Snap dat je je dure camera niet in de regen of miezer wilt hebben hoor, al vind ik het wel jammer
Amber_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-12 10:29
Geef me 5min om mijn broodje te eten, dan ga ik ff buiten staan Om te voelen de lucht belooft waar goeds