Kdiesje liep netjes net op de cirkel, alle gangen werken nog maar je merkt nog wel dattie moet wennen dat zn linkerheupje nu ook meewerkt Dat moet nog even geherprogrameerd worden. Maandag maar weer eens erop klimmen.
Volgens mij mag dat tegenwoordig niet meer *pruillip* Gisteren toen de kaarten binnen waren voor Dusseldorf en Amsterdam hebben vriendin en ik even tien seconden hard gegild daarna was het: kom nu weer normaal we zijn geen 15 meer tenslotte!
Ik denk....ik wist niet dat een mens zo vreselijk depressief kon zijn.ik hoop dat ik snel weer uit dit dal klim!!
Eggy
Geplaatst: 06-11-10 14:24
colunder schreef:
Mag ik hier ook denken??
Ik denk....ik wist niet dat een mens zo vreselijk depressief kon zijn.ik hoop dat ik snel weer uit dit dal klim!!
Jeej....... jullie inmiddels weer tien pagina's verder ..... Leuke foto's Annemarie. Waar staat Gjendra nu? Nog in de buurt? groetjes, (M)eggy = Megan van Zero en Dorinn
mennen is heerlijk! maar idd niet alleen gaan doen, levensgevaarlijk als er wat is! En wat een leuke foto's komen er voorbij zeg! Ik durf mijn bees niet op foto zetten voor het moment, hij ziet er niet uit
En idd zo'n lekker weertje vandaag! maar konden niet gaan rijden vandaag moesten aan de winter wei werken, maar die begint er steeds affer uit te zien. Maar als het morgen weer zo'n mooi weer is, ben ik god(in) in frankrijk!
Ik heb lekker gereden vandaag. Alleen, is heel af en toe ook leuk. Samen met de powwnie het veld door crossen,zingen, loeren,haha
veel plezier bij take that wendy!
nientje78
Geplaatst: 06-11-10 17:27
Sterkte Annette hopelijk gaat de zon snel schijnen voor jullie!
Veel plezier bij Take That Wendy
Zo, net weer ff geshopt voor het huis. Wat plantjes enzo en een stel andere lampen,staat gelijk een stuk netter. Even naar de Intratuin.....die zijn echt al helemaal in de kerstsfeer
alcootje
Geplaatst: 06-11-10 17:40
Ik heb die van mij toevallig wel op de foto gezet.Vanochtend scheen de zon dus was het wel te doen. Ik zal eens kijken of ik er wat kan plaatsen.
Veel plezier Wendybij take That.
Guuske lekker slapen.
Knappe vent!!
Faayke
Guuske
(ik heb er nog veel meer maar ik heb geen idee of je die hier allemaal mag plaatsen)