[HK] Fjorden klets topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:51

Citaat:
Leukste nieuwtje, Sjol is drachtig, eind april wordt er een klein G-tje verwacht uit Sjolvir en Hermansen.

Wat leuk!! Gefeliciteerd!!

Met Dusty gaat het goed, z'n schimmeltje (op zijn hoofd) is al bijna weer weg, haartjes groeien alweer terug.. Weet nu wel hoe die er aan gekomen is..
Vanaf maandag heeft hij een beetje vakantie.. want dan ga ik op vakantie en gaat iemand anders voor hem zorgen.. gelukkig wordt ie wel om de dag nog gelongeerd of gereden.. En dan na de vakantie moeten we weer hard aan de slag.. dan is me zadel weer terug (wordt opgevuld enzo).. me laarzen kleiner gemaakt (eindelijk).. en kunnen we er weer een tijdje tegen aan! ;)
Als ik terug kom van vakantie dan mogen we ook weer van het terrein af gelukkig :D .. hoorde gister dat de Blauwe Gele Vendel weer open is, dus geen Rhino meer.. dus daar ben ik ook blij om..!

Vippie

Re: [HK] Fjorden klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:17

Yeeeehh kan ik eindelijk komen buurten met kdies :D

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 14:03

Jaa leuk!! :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 16:27

Rhino weg, dat is goed nieuws!
droes weg, ook goed nieuws.

Nee volgend jaar geen endurance, maar zegt niet dat ik er toch niet ben. Groom.... voor jou en een vriendin van me gaat ook starten (althans haar dochter eerst, dit jaar kennism KWB)
Dit jaar nog KWB en als dat goed gaat korte klasse 2, dan zwangerschaps verlof met endurance, niet met de rest.

Marcella heb nog gezwaaid naar je pony

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:37

Ik wil volgend jaar ook aan een kennismakingsrit mee gaan doen.. Een vrouwtje bij mij op stal doet ook aan endurance.. en zij zegt steeds dat ik ook een keer moet doen..
Dus volgend jaar maar een keer meedoen met de kortste rit.. ;)
Vippie -> miss kunnen we wel samen..?? ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 20:35

Die bolle van me had vast geen tijd om terug te zwaaien, want ze staan weer in lekker lang gras.

Staat nog steeds in de planning om nog dit jaar een kennismakingsrit te doen, maar wel na het dazen seizoen.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:49

Dusty_Dilly schreef:
Ik wil volgend jaar ook aan een kennismakingsrit mee gaan doen.. Een vrouwtje bij mij op stal doet ook aan endurance.. en zij zegt steeds dat ik ook een keer moet doen..
Dus volgend jaar maar een keer meedoen met de kortste rit.. ;)
Vippie -> miss kunnen we wel samen..?? ;)

Goed idee, wordt wel eind vh seizoen want ik wil pas starten alssie echt 4 is en idd de kortse rit die er is :D Even rustig aan beginnen.
Wie is dat dan die bij jou op stal endurance rijdt?

Dusty_Dilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:33

Citaat:
Goed idee, wordt wel eind vh seizoen want ik wil pas starten alssie echt 4 is en idd de kortse rit die er is :D Even rustig aan beginnen.
Wie is dat dan die bij jou op stal endurance rijdt?

Ja idd dat is goed.. En idd rustig aan beginnen.. :+
Dat is Barbara, haar paard heet Kalfados.. staat wel al lang bij ons op stal.. Ken je haar?

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:42

:)) Mag ik dan ook mee op Tootje ?!

Tootje woensdag
Afbeelding

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:05

Tuurlijk Ambi :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 13:11

:D Tof
Lijkt me erg gaaf !

Alleen, mag ik met Tootje starten ? Of geld dezelfde regel als eerst L + 1 zijn ?
Dan moet Fjordy maar mee haha

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 19:54

Ikke wil ook mee :j

Dusty_Dilly schreef:
Ja idd dat is goed.. En idd rustig aan beginnen.. :+
Dat is Barbara, haar paard heet Kalfados.. staat wel al lang bij ons op stal.. Ken je haar?

Doe haar maar de groetjes van Monique en Aran (van Kim). Ze heeft jaren bij mij op stal gestaan :j

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 08:02

Amber_ schreef:
:D Tof
Lijkt me erg gaaf !

Alleen, mag ik met Tootje starten ? Of geld dezelfde regel als eerst L + 1 zijn ?
Dan moet Fjordy maar mee haha

nee hoor das het fijne van endurance, hengsten mogen gewoon meedoen. Waarom zou je je gaan vermoeien in een dicipline die je toch niet ligt :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 11:18

Oeh ! Héérlijk ! :))
Dan gaan we zeker starten

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 13:35

moie foto van je stoere hengst amber, zeker een uitvergroting waard.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 13:39

Zit er overna te denken om 13 september een kennismakingsrit te rijden in Renkum. Hopelijk is dan het dazen seizoen al over, want heb anders een probleem.

Mits ik vervoer heb. ;)

Zwaantje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 14:49

goedemiddag :)

ik ben al een tijdje niet geweest :)
16 juli heb ik me rijbewijs gehaald :D
en 17 juli is mijn vader hellaas over leden rond kwart voor 9 in de avond |(
veel vedriet hebben we we zijn nu wel in amsterdam en papa komt pas donderdag avond laat ook weer in amsterdam aan..
me ouders en nog 3 vrienden van ons waren mee op vakantie en het is ook op vakantie gebeurt..
hij word als het mee zit volgende week dinsdag begraven..
zwaan en ik hebben afgelopen zondag wel nog een wedstrijd gereden voor me vader :)
we hebben 185 punten de 1ste proef en de 2de was 171 punten wel weer een puntje er bij :)
trienco de broer van me vriend deed ook mee en ook voor me vader :) en reed heel netjes met zijn handicap :)
en die had 193 en 2de prijs en 172 punten dit deden we voor mijn vader :) en die zou trots zijn geweest :)
me papa heeft ook nog mee gekregen dat ik geslaagd was en daar was die helemaal trots op :)

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:19

onwijs gecondoleerd met ej vader zeg, heel veel kracht en sterkte de komende tijd Y;(

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:29

Zwaantje_ schreef:
goedemiddag :)

ik ben al een tijdje niet geweest :)
16 juli heb ik me rijbewijs gehaald :D
en 17 juli is mijn vader hellaas over leden rond kwart voor 9 in de avond |(
veel vedriet hebben we we zijn nu wel in amsterdam en papa komt pas donderdag avond laat ook weer in amsterdam aan..
me ouders en nog 3 vrienden van ons waren mee op vakantie en het is ook op vakantie gebeurt..
hij word als het mee zit volgende week dinsdag begraven..
zwaan en ik hebben afgelopen zondag wel nog een wedstrijd gereden voor me vader :)
we hebben 185 punten de 1ste proef en de 2de was 171 punten wel weer een puntje er bij :)
trienco de broer van me vriend deed ook mee en ook voor me vader :) en reed heel netjes met zijn handicap :)
en die had 193 en 2de prijs en 172 punten dit deden we voor mijn vader :) en die zou trots zijn geweest :)
me papa heeft ook nog mee gekregen dat ik geslaagd was en daar was die helemaal trots op :)

Oh, Zwaan, wat erg............
Heel erg gecondoleerd en heel veel sterkte.
Klinkt altijd stom, maar inderdaad fijn dat je vader nog weet dat je geslaagd was en dat je nog voor je vader zo
je best hebt kunnen doen op wedstrijd. Later is dat (nu waarschijnlijk ook al) zoveel waard, die momenten vergeet
je nooit weer, omdat ze extra kostbaar zijn.

Heel veel sterkte

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 15:42

Marcella schreef:
Zit er overna te denken om 13 september een kennismakingsrit te rijden in Renkum. Hopelijk is dan het dazen seizoen al over, want heb anders een probleem.

Mits ik vervoer heb. ;)

vond het niet gepast om dit te combineren in vorige post.
Wat leuk! Ik ben dan elders in het land aan het rijden HE gok ik zo, denk daar ong over na.

Heb je hack nog, maar ben vanaf vrijdag avond ziek (ole!) buikgriep of zo, ben nu allang blij dat ik
2 uur geleden 2 crackers heb gegeten, die ik nu nog binnen heb :D .
Gemiddelde doorlooptijd nu van boven naar beneden, ca 1 1/2 uur, oeps.
Ben dus ziek thuis en heb leren sprinten naar het toilet.
Hoop vandaag eten binnen te kunnen houden en doorlooptijd te vertragen, zodat ik morgen wel eindelijk!
weer naar mijn pony kan. Erger nog er is paardenmarkt en ik zou 's avonds meedoen met het springen (speel uw spel)
Echter nu krijg je me niet bij een toilet uit de buurt!!
Overigens vanochtend norrit uit de auto gaan halen, dacht de trap te nemen, man wat een flut conditie heb je
dan ineens na paar daagjes niet eten.

Sjol vind dit overigens prima actie, staat vrolijk in de wei, vet te worden van het gras :( .
En verheugt zich op het feit dat de baas minder weegt de volgende keer dat die op haar rug stapt.

Zit nu te bedenken wat zometeen te proberen te eten....
heb nog crackers, beschuit, maria kaakjes, soep in zak tomaat.

Ga eerst bedenken of er loperamide of norit wordt aangeschaft, hier is alles ondertussen op. Hou niet zo van loperamide
in geval van een infectie, onder het motto, je lijf besluit dat het eruit moet, laat het dan ook vooral eruit gaan.
Zal dus wel weer potje steenkool worden.
's kijken of ik nog een stickit kan scoren bij de Etos :+ we blijven zo jong als we ons voelen niet waar?
(zo'n raar beest wat je op je tas of schoenen kunt knutselen, ik had shabrak op het oog)
En dan meteen halen stofverf voor het rijjasje wat ik al 100 jaar heb (en ooit in de jaren 60 colbert van mijn vader was)
Toen ik ging rijden vermaakt en geverfd, maar is niet meer echt zwart, of donkerblauw, dus doosje verf van de ETOS erbij.
En harmisol voor mijn jas, die afgelopen weekeind duidelijk niet meer waterdicht bleek.

Ondertussen probeer ik thuis te werken via intenet verbinding met mijn werk, maar die cracht steeds, handig!
Denk je ook eens praktisch bezig te zijn terwijl je ziek bent, kun je nog niets doen. :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 17:17

Zwaantje_ gecondoleerd.

Heeft geen haast de hack en ziek maar lekker uit zou ik zeggen. Zou iets eten waarvan je weet dat het nu goed ga. Als ik eventueel iets moet meenemen dan moet je het zeggen. Werk naast Sterrenburg in Dordrecht en die heeft een groot overdekt winkelcentrum.

O ja ships dan heb je Horse Event en ga daar zaterdag naar toe. Gaat het dus zeer waarschijnlijk toch niet worden om 2 dagen achter elkaar wat te doen. Dan word het of uitstellen tot volgend jaar of 26 september Haarle Endurance Sallandse Heuvelrit 32 km, maar vind dat een behoorlijk rit om als kennismaking te doen.

Wou vanavond naar stal, maar gezien buienradar denk ik dat ik helemaal niet weg ga. Er kom namelijk behoorlijk hagel en onweersbuien aan.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:10

goofje hier gaat vermoedelijk 2 dagen HE.
Ligt eraan wat we moeten doen, had me niet opgegeven, maar
kreeg gisteren mail dat ik dat wel had gedaan. Ook goed.......

Salland wel heel mooi, zei diegene die daar soort van weg komt...
Lekkere inkomer in de endurance is trouwens Kootwijkerbroek in maart, dat is 26 km, over niet al te zwaar terein.
(was ook mijn eerste)
Overigens moet ik andere auto, zwangere Sjol mag ik straks niet meer trekken, te zwaar :( .

Ging hier net kaboem!!! lekker pokkeweer.
heb net boodschappen gedaan, dus weer nieuw beschuit.

Toen bedacht, dat ik toch vreslijk trek had in iets anders, dus stiekum 1/2 bakje tomaten soep gepakt. Wil eigenlijk meeeeeerrrrr...

Hoe gaat het met je pony zijn knietjes???

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 18:42

Ga 1 dag heb een boomloze meeting ook gelijk was in ieder geval de bedoeling. :D

Weet je ook een beetje hoe het terrein is bij Salland. ;) Oeps andere auto eh jij wilde een drachtige muts. :+

Hier ook pokkeweer en opletten met de wc dat die niet overloop. Maar gelukkig was het kort maar krachtig.

Eh zoveel eten als dat jij denk dat het goed ga. ;)

Die bolle had gisteren al een stuk korst los gekregen. Heb dus het losse stuk maar afgeknipt en het weer opnieuw ingesmeerd met betadine. Hij vind me dan heel lief. :+
We zijn alweer sinds vorige week volop aan het rijden en er helemaal niks te merken. Eerder een hyperactief monster onder me af en toe. :P

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:15

Oei, parcours van die wedstrijd weet ik niet.
zou je even op http://www.deronline.nl moeten neuzen onder wedstrijden en dan onder die wedstrijd op het i tje klikken, dan kom je op hun site.
Doorgaans geven ze daar ook info over de bodem.

hmmm bespaar je de moeite die hebben blijkbaar nog geen site.. jammer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-09 19:21

Was daar ook al achter. ;)