Wow wat is Falke een plaatje!Stagediver wie is de vader van jou fjord? Vind zn koppie zo op de mijne lijken.
Jorinda__: Nee klopt hoor haha.. Hij heeft zo'n groeispurt gemaakt! Echt een dunne slungel nu hahaMacs schreef:Huh is Gio zijn broertje een maand ouder?? die is een stuk kleiner of lijkt dat zo? Ja is hij ook haha Nog 1 foto dan, soort van Stand van de naarling
Jeetje wat een verschil tussen Gio en zijn broertje. Naarling voor deze knapperd vind ik niet echt op zijn plaats hoor Amber Falke is ook een knappe dame zeg, ze ziet er netjes uit.
Anita45 schreef:Is dit jouw Tjitske kippe20? http://www.abcpiazza.nl/FindHorse.asp?s ... vensnummerHaai,ja dat is inderdaad mijn tjitkse ...
Ik heb vandaag Zvenja's kroelplekje gevonden!Hahaha ze geniet echt als je ons hoort praten let maar niet op ons plat praten haha xd
wat een lief koppie heeft evie zeg en macs zeker een mooie volle staart! amber Gio gaat zo onwijs gaaf worden he.. ik voel het aan mn water enzo
Ko heeft een nieuw huis sinds zaterdag waar hij het erg naar zn zin heeft ko verdwijnt in t gras en samen