Die bolle van mij wil wel rennen in de wei, maar dan ook om kilometers uit de buurt van baas te blijven "Etter".

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amber_ schreef:Twijfel nog !
Ik twijfel of ik L ga in Neede of Lisse iddVind Lisse niet zo heel leuk.
Doe je mee daar?
Marcella schreef:Heb ik normaal gesproken ook, maar heb op het moment een enorme stressknol. Bij het minste of geringste raak hij in paniek en zet het op een rennen of raak helemaal in paniek en gaat finaal uit zijn stekker.
Carolinef schreef:Marcella schreef:Heb ik normaal gesproken ook, maar heb op het moment een enorme stressknol. Bij het minste of geringste raak hij in paniek en zet het op een rennen of raak helemaal in paniek en gaat finaal uit zijn stekker.
heeft die van mij ook, die rende laatst dwars door schrikdraad heen omdat ie wormenkuur kreeg?? en daarna peert ie m ook als m iets eng lijkt, alles is ook ineens doodeng bij m, maf beest, vandaag in buitenbakl gereden maar was zo aan t stressen buiten dat ik de binenbak in ben gegaan met m, daar voelde hij zich dapper en heeft er paar flinke bokken tegen aan gegooid maar daar heb ik snel op gereageerd, na paar keer opneiuw aansprinegn liet hij dat truukje achterwege, hij kan laatste tijd niet ontspannen, ja met buitenritjes.........hoop dat ie na de zomervakantie als ie 3 wkn gaat logeren wat lekkerder in zijn vel zit