Wat een knapperd Gaby erg leuk een rode na een lange zoektocht toch gelukt.
Gefeliciteerd met je Kerstkado!
Marcella
Geplaatst: 25-12-13 19:56
Ondeugd kijkende bollie maar we hebben een spannend stapritje gemaakt van 2,2 km. Ook al heb ik eigenlijk niet goed aangesingeld zadel blijf wel perfect liggen met maffe sprongen.
Lange manen... Ik denk er bij Jimmy ook weleens over maar knip ze toch steeds maar af. Ben bang als het niet staat dat ik het niet meer gefatsoeneerd krijg. Hij heeft zulke dikke zware manen.
Gisteren was hij wel in kerststemming
Nies_
Geplaatst: 26-12-13 09:25
Jorinda schreef:
Je kan ze er nu net zo goed helemaal af halen Sanne, dit ziet er niet uit
Haha. Ach, komende maand ziet alleen de DA dr en dan is het wel weer aangegroeid
Angel heeft hele dikke manen, die dun ik flink uit. Anders.ziet het er idd niet uit.
Jessicauvita
Geplaatst: 26-12-13 12:01
Wauw die rodblakke is mooi zeg!!!
En leuk kerstkado een fjord Mooi halster ook!
Ik laat toevallig ook Uvita der manen groeien. ( zolang ik het kan volhouden ) Heb echt zo de neiging om nu de schaar erin te zetten!!
Edit: Volgens mij heb ik het zelfde halster in goudkleurig. Van divoza?
Anoniem
Geplaatst: 26-12-13 20:19
Sanne, vie had laatst zo'n kapsel, schrok me kapot haha. Waren zn manen door de regen naar de andere kant gevallen.
Mooi hoofdstel heeft Mellow gekregen, bruin is altijd goed.
ik ben echt helemaal weg van Mellow, die mag je hier ook wel komen droppen..
ik zat vandaag door mijn foto's te neuzen en alles netjes in mapjes te rangschikken, kom je ook al die foto's van Jinera tegen. wat is het toch een heerlijk ding..
De andere wei is een beetje blub en daar moeten ze eerst even 3 meter overheen , maarja ze komen in ieder geval lekker buiten .
Nies_
Geplaatst: 27-12-13 21:23
Hahaha, waaaaaaar?
Samblabla
Geplaatst: 27-12-13 21:26
Haha ach is maar 3 meter *kuch* zakken ze bij jou ook zo erg in de modder? De mijne krijg ik alleen de wei uit als ik zelf door de modder ga en haar vastmaak aan haar halster.
Oja en kyara der nieuwe pfiff regendeken, de harry horse regendeken is helemaal nat gerekend van binnen en voor de 2de keer terug gebracht. Van de ruitersportzaak heb ik een nieuwe deken gekregen.
Zelf vindt ik paard/roze niet mooi maar kyara staat het erg mooi!
saskiaojan
Geplaatst: 27-12-13 21:29
He wat leuk een fjordentopic!
Mag ik mijn superfjord hier ook komen showen? Ojan, 19 jaar oud en mijn allerbeste vriendje!
Calice
Geplaatst: 27-12-13 21:30
Ja de eerste paar meter zakken ze aardig weg (en ik ook als ik er doorheen ga ) . Gelukkig lopen ze zelf de paddock in en uit de wei op en heb ik een paar tegens liggen zodat ik het hek nog redelijk schoon open en dicht kan doen. En als ze iets verder de wei op lopen dan zakken ze gelukkig niet meer echt weg.