[verzameltopic] Fjorden in the picture (max 2 foto's!!!)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Finnea

Re: [verzameltopic] Fjorden in the picture (max 2 foto's!!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 17:25

Zhiline ziet er goed uit zeg!! Ze is ook al wat kilootjes kwijt of niet? Het dekje wat je eronder hebt is van de Nici collectie van Eskadron toch? Heb ik ook voor mijn merrie gekocht, alleen die is nog niet onder het zadel dus hij ligt nog in de kast :D

Zo Amber, Gio is flink aan het groeien zeg :wow: Kun je daar nog tegen voeren? Ik zie er zo meer Bjorkmann in dan Hermansen trouwens. Niet verkeerd, daar hou ik wel van namelijk :D

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:34

Haha nee.. Hij krijgt echt goed bijgevoerd aan veulenbrok nu.
Want hij heeft echt een spurt gemaakt! :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:38

Het toppunt van dekjes verzamelen: dekjes kopen als je paard nog niet eens onder het zadel is haha.
Ik heb 1 dekje (waar Caspian zijn naam op staat) die past onder boomloze zadel, met pad eronder, en een pad dus. En een dekje van HH die niet helemaal past onder boomloze zadel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:11

Leuke foto's!
Gio is knap geworden! :D

Vie en zijn balkje :=
Afbeelding

Afbeelding

Nu zelf nog normaal zitten..

Barron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:25

Afbeelding

Afbeelding

cecil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:52

Finnea schreef:
Zhiline ziet er goed uit zeg!! Ze is ook al wat kilootjes kwijt of niet? Het dekje wat je eronder hebt is van de Nici collectie van Eskadron toch? Heb ik ook voor mijn merrie gekocht, alleen die is nog niet onder het zadel dus hij ligt nog in de kast :D

Zo Amber, Gio is flink aan het groeien zeg :wow: Kun je daar nog tegen voeren? Ik zie er zo meer Bjorkmann in dan Hermansen trouwens. Niet verkeerd, daar hou ik wel van namelijk :D

Hoi, Ja ze is zeker heel en heel wat kilotjes kwijt :D streng dieet hahahah. Ja het denkje is van die collectie, lekker penny he :+
Hahah dan kun je vast niet wachten om hem te gebruiken ;)

love_urla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:30

Afbeelding
Afbeelding
Nu zelf nog naar achteren zitten :o

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 22:59

Van net lekker rijden in het avondzonnetje, en eindelijk gaat de gallop goed!

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:09

Dat is nog eens een voorbeeld van een snelle Fjord, haha.

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:24

Ja ze is echt snel! Mensen die haar vroeger hebben beleerd zeggen dat ze ooit heeft geraced.
Nou dat geloof ik graag! Haha!

fjordlinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 23:55

Haha Zvenja heeft idd goed de vaart erin!

Wat is Gio een leuke jaarling zeg, zeker gaaf kleurtje!
Love_Urla: die eerste foto is lief, mooie fjord.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 00:06

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 10:07

Love_Urla: Wat leuk, een Gra! Hij loopt ook erg netjes.

Wat gaat Svenja hard zeg! Daar kan Chiem nog een voorbeeld aan nemen, als hij galoppeert, is het echt van :ah toe nou, doe lekker relax want ik doe dat ook :')

Caspian is ook een leukerd! Ik kan echt niet wennen aan die lange manen, maar dat is natuurlijk persoonlijk, hihi. Heb je topic ook even bekeken, mijn net 5-jarige is ook nog zo'n etter. Is nu ongeveer 10 maanden beleerd en maar 1 keer in de week gereden, en dat mérk je echt. Zal ook nog even in dat topic reageren!

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 12:23

CCCCC schreef:
Wat gaat Svenja hard zeg! Daar kan Chiem nog een voorbeeld aan nemen, als hij galoppeert, is het echt van :ah toe nou, doe lekker relax want ik doe dat ook :')

Haha nou van mij mag zvenja soms ook wel wat relaxter doen. Wat ik juist zo raar aan Zven vind, eenmaal ingestapt en gedraafd wil ik gaan galloperen maar met alleen beenwerk lukt het op het begin niet ze gaat alleen heeeel snel draven, nou dan haal je het zweepje erbij en dan zoeeemm daar gaat ze! En dan na 3 rondjes haal je het zweepje weg en dan wil ze alleen al als je roept: JA GALLOP!. Volgens mij is ze vroeger
een beetje opgejent met het zweepje dus probeer het nu zweepje af te maken dat we daar niet mee hoeven te rijden. Maarja ze heeft dan ook wel weinig conditie want even een klein uurtje gereden al helemaal bezweet.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:05

xTesske schreef:
Haha nou van mij mag zvenja soms ook wel wat relaxter doen. Wat ik juist zo raar aan Zven vind, eenmaal ingestapt en gedraafd wil ik gaan galloperen maar met alleen beenwerk lukt het op het begin niet ze gaat alleen heeeel snel draven, nou dan haal je het zweepje erbij en dan zoeeemm daar gaat ze! En dan na 3 rondjes haal je het zweepje weg en dan wil ze alleen al als je roept: JA GALLOP!. Volgens mij is ze vroeger
een beetje opgejent met het zweepje dus probeer het nu zweepje af te maken dat we daar niet mee hoeven te rijden. Maarja ze heeft dan ook wel weinig conditie want even een klein uurtje gereden al helemaal bezweet.

Als ze vroeger echt opgejend is, wordt het wel een stuk lastiger om dat er weer uit te krijgen. Maar met heel veel oefenen lukt dat wel. Bij Chiem is het juist andersom, hij reageert amper op beenhulpen, stemhulpen pakt ie beter. Maar hij is nog zo traag, en daar baal ik wel van! Hij werd maar een keer per week bereden, en dan echt alleen maar voltes en geen figuren o.i.d. dus hij is een beetje lui geworden. Ik krijg hem ook echt niet in middendraf zonder zweepje, laat staan galop. Als we in de bak trainen is ie echt lui en kijkerig, de andere paarden staan naast de bak, en hij houdt van buurten. Ik heb hem nu pas twee weken, en in het begin kon je echt been geven wat je wilde en hij ging gewoon niet vooruit, gelukkig gaat het nu al een ietsje pietsje beter. Misschien moet jij iets van Zvenja's snelheid aan Chiem doneren en Chiem iets van zijn luiheid aan Zvenja, dan is het volgens mij perfect :')

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:20

CCCCC schreef:
Als ze vroeger echt opgejend is, wordt het wel een stuk lastiger om dat er weer uit te krijgen. Maar met heel veel oefenen lukt dat wel. Bij Chiem is het juist andersom, hij reageert amper op beenhulpen, stemhulpen pakt ie beter. Maar hij is nog zo traag, en daar baal ik wel van! Hij werd maar een keer per week bereden, en dan echt alleen maar voltes en geen figuren o.i.d. dus hij is een beetje lui geworden. Ik krijg hem ook echt niet in middendraf zonder zweepje, laat staan galop. Als we in de bak trainen is ie echt lui en kijkerig, de andere paarden staan naast de bak, en hij houdt van buurten. Ik heb hem nu pas twee weken, en in het begin kon je echt been geven wat je wilde en hij ging gewoon niet vooruit, gelukkig gaat het nu al een ietsje pietsje beter. Misschien moet jij iets van Zvenja's snelheid aan Chiem doneren en Chiem iets van zijn luiheid aan Zvenja, dan is het volgens mij perfect :')

Haha ja ik zal een beetje snelheid van zvenja in een doosje opsturen met een mooi stikje erom :')
Dat buurten heeft Zvenja ook, de rijbak ligt aan het bosgedeelte waar volgens mij een stuk of 7 welshjes in staan en die komen nog wel eens in volle gallop aanrennen als ik bezig ben met Zvenja en ja dat wil ze
eventjes niet meer luisteren haha.

wij gaan hier helemaal of-topic haha

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:35

vandaag zenna ff gereden , en natuurlijk foto's gemaakt!

Afbeelding
Afbeelding

Neela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:45

knappe fjord zenna

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 22:56

Mooi :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:00

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:23

Nies_: Ik vind Angel echt zo ontzettend leuk. Ik zat me toevallig gisteravond nog af te vragen hoe je wedstrijdset er in zijn geheel uit zou zien, en nu heb je zelfs een heel topic! Ik vind die frontriem haar echt goed staan trouwens! Ik wil ook nog een WW voor Chiem, geen idee welke kleuren, er is zoveel keus :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:10

Bedankt :) Ik ben ook erg blij met dr, voel me net een penny :')
Meerdere frontriemen kan ook he, heb ik ook :)) Wat voor hoofdstel(len?) heb je?

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:56

Ik heb er op dit moment nog een oude bij, van de vorige eigenaar. Heb net een nieuw zadel aan moeten schaffen, dus ik denk dat het hoofdstel volgende maand komt. Ik wil sowieso eentje met lak. Ik vind die van Rossner leuk, maar rondgenaaid vind ik ook erg mooi. Eerst nog even sparen want het zadel was al een rib uit m'n lijf. :')

fienaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 13:39

Ik vindt dat Angel een mooie aanleuning heeft, mij fjord kropt zijn nek snel op, doet alsof hij nageeft, en houd het hoofd dan hoog(lastig uit te leggen)... Maar dit ziet er mooi uit, om verder op te bouwen ! :D

zavander

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 21:54

florian zijn manen voor het eerst zelf geknipt
hij kan niet echt stil staan...
en was alleen vandaag...vindt zelf dat ik het netjes heb gedaan 8-)
Afbeelding