En dan te bedenken dat hij afgelopen vrijdag pas 4 jaar geworden is
Over 2 weken gaan we nog een keertje starten en daarna gaat hij 4 weken op rust, lekker even bijkomen want dat heeft hij verdient, DE TOPPER ,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
boyar schreef:Heb dit weekend voor het eerst L1 gestart, zaterdag bij de fjordcup, daar waren we 2x eerste met 3 wp en vandaag in Renswoude, weer 2x eerste met weer 3 wp![]()
![]()
En dan te bedenken dat hij afgelopen vrijdag pas 4 jaar geworden is![]()
Over 2 weken gaan we nog een keertje starten en daarna gaat hij 4 weken op rust, lekker even bijkomen want dat heeft hij verdient, DE TOPPER ,
? 

samen met een vriendin, ben benieuwd hoe het gaat. En als het goed gaat ga ik zo langzamerhand oefenen met dressuur (doe ik nu al maar niet serieus) voor de wedstrijden. En ik ben nu ook opzoek naar een bijrijder, dus als iemand nog iemand weet, zie onderschrift
. Morgen weet ik m'n cijfer van de toets van afgelopen vrijdag, hoop echt dat ik een voldoende heb... 
Ja ja nog 2 weken en dan is de grote verhuizing
Opzich heel erg zin in maar zie der ook wel tegenop. . . . moet me vriend en vrienden hier achter laten en tja. . . zit daar tog helemaal alleen. Maar ja opzich ook wel lekker op mezelf. En ben nog regelmatig in Dronten te vinden dus zie het wel.
Hierdoor sluiten de kussen als hij zakt met zijn hoofd niet helemaal aan op zijn rug, maar loop niet op en neer de wippen. Beweegt wel zijwaarts mee met die wiebelkont.
Ben een beetje aan het twijfelen en ga morgen eerst maar eens met beugelriemen eraan of dat deze netje recht naar beneden hangen. En heb ook al nagekeken of dat de boom nog heel is en geen aparte bewegingen in kunnen krijgen.
Sjolvir schreef:Je Hack loopt Sjol super op, klein probleempje ahum niet genoeg gaatjes in mijn hoofdstel dus ding hing soort van op half zeven (te laag).
Sjolvir schreef:En Amber, was het leuk? Ging het goed? Vandaag?
Oke, nu zijn we van minispringpony naar minimenpony, maar groter worden ze niet, zucht... Denkt na.
Weer terug bij springpony, iets groter, maar groter dan dit, wordt 'ie echt niet.
Geef het nu op, heb nu in iedergeval een avatar!
. Hij kwam al heet de vrachtwagen af, en toen hij eenmaal de renbaan daar had gezien wist alweer hoe laat het was. En dan komt de ware Fjordy naar boven die ik dus altijd heb in de dressuur
. Na 20 minuten was meneer nog steeds alleen maar aan k*tten en hebben we afgemeld.
Tja, dat gaat wel weer haha
.
boyar schreef:Hey amber
Je hebt me nog gedag gezegd toen je bij de trailers stond![]()
Mijn fjord heeft een dekje met een eikel erop.
Maar weet eigenlijk niet of jij mij ook kent.
(Ik werk op de nieuwe heuvel)
Herkende je van Nieuwe Heuvel, met springen enzo.
?

moest die deutsch presentatie afmaken. Vanavond nog een poging. Man, wat een herrie vannacht, zat rechtop in bed, schrok me dood, rotonweer. Dikke stond buiten haha in de regen. En ik heb 2 stages, 1 voor in de zomervakantie en 1 voor na de zomervakantie. Morgen moet ik meelopen bij 1 van de 2. Nou maar hopen dat ik een voldoende haal in de zomervakantie dan ben ik over. Vanavond naar Rutger, afgelopen zaterdag had iemand erop gereden en toen was er een stukje hoef afgebroken. Wel raar, hij heeft harde hoefjes... Rutger moet binnenkort door de hele molen heen, dierenarts, tandarts, zadelmaker komt nog, nieuwe lesgever voor privelessen, hoefsmid. Krijg het er maar druk mee