mriinaa schreef:mijn vader heeft wel foto's gemaakt:
Heb jij toevallig ook fotos van mij die fjord"*D
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mriinaa schreef:mijn vader heeft wel foto's gemaakt:
Alleen met z'n kont maar ja
Kijk, ik start L1, en dan mag ik haar niet zo diep rijden, met losrijden doe ik dat ook wel.. Maar zodra ze meer omhoog moet komt er teveel spanning in, en dat had ik ook als aandachtspunt neergezet, maar daar is ze niet eens op ingegaan.. Ik vond het serieus zonde van mijn geld/tijd.. Maargoed..
_Kiki_ schreef:Nou, ik vroeg dus wat jullie ervan vonden omdat ik het dus echt super tegen vond vallenKijk, ik start L1, en dan mag ik haar niet zo diep rijden, met losrijden doe ik dat ook wel.. Maar zodra ze meer omhoog moet komt er teveel spanning in, en dat had ik ook als aandachtspunt neergezet, maar daar is ze niet eens op ingegaan.. Ik vond het serieus zonde van mijn geld/tijd.. Maargoed..
Ben er ook wel benieuwd naar! 
Wilt schreef:_Kiki_ schreef:Nou, ik vroeg dus wat jullie ervan vonden omdat ik het dus echt super tegen vond vallenKijk, ik start L1, en dan mag ik haar niet zo diep rijden, met losrijden doe ik dat ook wel.. Maar zodra ze meer omhoog moet komt er teveel spanning in, en dat had ik ook als aandachtspunt neergezet, maar daar is ze niet eens op ingegaan.. Ik vond het serieus zonde van mijn geld/tijd.. Maargoed..
Mee eens mijn aandachtspunten zijn ook niet behandelt helaas. Ik wilde beter wijken en meer buiging om mijn binnenbeen maar heb alleen verzamelen en wegrijden en halthouden met achterwaarts gedaan.
Vorige clinic was ze met 3 mensen een uur bezig en wisselde ze af en nu was je na tien minuten klaar. En om daarvoor een uur te rijden en een uur terug vind ik wel zonde idd. Volgende clinic sla ik over
Weet iemand de site van de fotograaf trouwens

denk maar niet dat iemand alleen clinic's gaat geven voor geld en niet om te helpen. Maar heb je het tegen haar gezegd op de clinic wat je meer wou leren enzo? 

aartlover schreef:Jawel hoor, dat kan makkelijk. Een goede instructeur kan drie verschillende ruiters tegelijk lesgeven en met hun eigen individuele problemen verder helpen. Is een kwestie van de les goed voorbereiden. En als ik het goed begrijp heeft iedereen tevoren aan kunnen geven wat de aandachtspunten waren.Ze heeft het ook wel druk he. 3 mensen tegelijke tijd les geven..? dat kan toch ook niet als ze allemaal wat anders willen.
rianne1987 schreef:jij had toch ook meegedaan _Kiki_?
izabella schreef:aartlover schreef:Jawel hoor, dat kan makkelijk. Een goede instructeur kan drie verschillende ruiters tegelijk lesgeven en met hun eigen individuele problemen verder helpen. Is een kwestie van de les goed voorbereiden. En als ik het goed begrijp heeft iedereen tevoren aan kunnen geven wat de aandachtspunten waren.Ze heeft het ook wel druk he. 3 mensen tegelijke tijd les geven..? dat kan toch ook niet als ze allemaal wat anders willen.
Ze gaf om de beurt 10 minuten les, niet alledrie tegelijk.Ze gaf om de beurt 10 minuten les, niet alledrie tegelijk.