Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ollytje schreef:volgens mij heet die knop een fork, in iedergeval wel bij boomloosjes.
Ik zou nog ff foto laten zien van de wielcover voor mijn Suzuki Jimny...de Jimny is inmiddels ingeruild voor een lichtblauwe , maargoed er zijn weer vorderingen en hij is nu omlijnd....
Ik vind het zo verschrikkelijk mooi (nu al) moest hem alvast ff plaatsen, hij moet dus nog ingekleurd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F8LNZK7Z.jpg
superguus schreef:Zack schreef:@nies
Ooit eens verdiept in de anatomie en de groei van het paard?
Denk het niet anders zou je zo een opmerking niet maken![]()
Je kan je paard ook op een andere manier "voorbereiden" zonder dat je je paard zo scheef belast in de bak.
Vaak gaan mensen te snel aan de "bak" en dan krijgen ze op wat latere leeftijd las van athrose of andere gewrichts problemen.
"goh wat gek" denk ik dan.
Ik ben het eens met Nies, toen mijn pony 2 was ben ik ook begonnen met longeren en grondwerk te doen,
Gewoon elke dag een kwartiertje ofzo.
En toen hij 3 werd ben ik met zadel en hoofdstel gaan longeren nu is hij 3.5 en ik kan al los op hem stappen en draven.
Het enigste nadeel is wel dat als hij 4 is ofzo dat hij nog in de puberteit kan komen dus inrijden met 4 of 5 jaar is vaak makkelijker..
maar eerder is niet slecht..
Het gaat hartstikke goed.. Maar Het is niet slecht dus om al vroeg te beginnen met voorbereiden hoor..