Zwaantje_ spannend je examen. Dusty_Dilly en clinic waar iedereen jaloers op zou worden. Grietsjuh welkom. Carolinef heerlijk gevoel is dat.
Sjolvir die werken inderdaad heel goed die smarties. Rijden gaat op het moment helemaal niet worden wegens een hele mooi kras over zijn buik (en dan nog de rest van de krassen). Auto moet voor 16 juli APK gekeurd worden en heb hier al afspraken over gemaakt met de dealer betreffende betaling.
Carolinef, dit klinkt al weer beter. Heerlijk gevoel heb je denk ik weer. Met Lidar moet ik ook altijd zo beginnen, met een lange teugel losstappen veel wendingen maken. Overgangen van stap naar draf en terug. En dan langzaam oppakken. Lekker zo door gaan.
M'n vriendinnen zijn geslaagd voor hun pvb. (examen). Ik mag helaas geen pvb doen ivm onvoldoende voor stage... Kan dus niet naar de toekomst kijken, vind het zoo moeilijk.. Ook heb ik vrijdag een finale herkansing laboratorium werkzaamheden, vind ik erg moeilijk, moet 'm voor de 3e keer over doen. Ik mag m'n pvb pas volgend schooljaar doen MITS ik een stage heb die ik in de zomervakantie over mag doen EN daar en voldoende voor heb. Dan moet ik direct na de zomervakantie weer een stage doen en daarna pas de pvb.. Dus over een half jaar... Durf gewoon niet naar de toekomst te kijken... Sorry moest ff m'n verhaal kwijt...
Ga zo maar aan m'n duits presentatie beginnen, ga het doen over.. juist ja fjorden
o als je duitse termen nodig hebt..........ik heb veel contact met fokster van mijn duitse fjord, vanmiddag nog uitgebreid heen en weer zitten sms-en, mocht je nog iets willen wteen, kan ik voor ej navragen
O dat is fijn, dank je wel caroline Als ik m'n verslagje heb pb ik 'm wel.
Zwaantje_
Geplaatst: 10-06-09 20:57
goedeavond!
dank jullie wel! ik vind het ook wel weer spanned! want dit is een her examen dus moet nu wel slagen
hier wat foto's van zwaantje in mei
mooi hoofdje deze heb ik bestel op 20x30 foto
lekker los rennen!!
tijdens het rijden een mooi hoofdje
pasje schouderbinnenwaarts trots op me pony dit is misschien het begin! maar we trainen wel M oefeningen mee
dit zijn de aller mooiste ofterwel ze zijn allemaal erg mooi alleen deze vond ik toch ietjes meer wat een weer hier pff. hoop niet dat dit tot zondag blijft werken ging ook niet al te fijn stomme Baas! pff.. alleen maar gezeik vandaag dus was niet blij toen ik thuis was hoop dat die vrijdag normaler doet anders ben ik er snel weer weg!
Leuke foto's Zwaantje. Lidar staat nu bijna 4 weken op rust en als ik die laatste foto zie dan begint het bij mij te kriebelen. Ik mis het rijden toch zo ontzettend! Maar het gaat de goede kant op met hem. Nog even geduld!
he bah! astirdelise! maar beter even rustig aan doen en dan weer lekker genieten! dan komt het vast wel weer goed en ik snap wat je bedoelt zo zit ik nu door de weeks van pff wil bij zwaan zijn
carolinef: ze is Te dik en dat moet er echt af ze moet wel even afvalen voor de keuring in september en de rest van de wedstrijden haha want heb al cometaar gehad op mijn coupon pff.. dus moet echt wat af!
grietsjuh
Geplaatst: 10-06-09 21:20
Ik zal mijn fjordenbende ook maar even voorstellen hier!
Als eerst Tsjallien, een 11 jarige merrie van Olhsen Junior x Bjorkmann! Tsjallien en ik klikken helaas niet met rijden waardoor ik haar te koop had staan. Nu moet ik eerst zelf onder het mes waardoor we besloten hebben om Tsjallien dit jaar te laten dekken door Kunar en volgend jaar maar eens weer te zien! We gaan nu eerst maar hopen op een mooie beebie !
Toen ik Tsjallien vorig jaar kocht had ze een 2 weken oud hengstveulen aan de voet! Hij is nu inmiddels een jaarling en geniet lekker op het land van z'n vrijheid! Ezra (Topas Halsnaes x OJ)
Vriendje raakte vorig jaar ook besmet met paardenvirus dus ook daar moest een fjordje komen.. De keuze viel op Daymar een Inco x Orsta merrie
En sinds maandag ben ik in het bezit van een 9 jarige fjordendame genaamd Vaya. Vaya haar afstamming is Hayo x Sebastian! Helaas kunnen wij op dit moment nog niet samen rijden vanwege mijn operatie, maar we hopen natuurlijk dat dit snel gaat gebeuren
Nu hebben jullie ook een beetje een indruk van mijn fjordenbende
fjordjes: ik kan je ook niet helpen dankje grietsjuh! ben echt blij met deze topper! nu al 7 winstpunten in de B dus dit jaar wil ik wel over met de binnen wedstrijden
haha goed zo neej oke ze is mooi zo maarjah al is ze wel al wat kwijt kan nu makkelijker der singel vast maken op de goede kaatjes haha maar hoop dit jaar dat ik lekker dicht bijd er kan wonen en dan ga ik bijna elke dag aan de slag als ze vrij is fietsen met der om der toch meer van die buik af te krijgen ze mag ook niet op gras staan
gewoon doen grietsjuh! voor dat ik me startkaart had aan gevraagt deed ik ook een B proefje onderling en zwaan kon niet eens normaal een volte galoperen maar nu toen ze liever alles en ze is heel fijn aan het been als ik op me vriend zijn tinker rijd bah! want een ramp die reageert al heel weinig op me been en nergeert me benen ook met wijken of wat anders pfff
Haha jah maar ik heb Vaya nog maar 2 dagen he En kan nu eerst bijna 3 maanden niet rijden dus moet daarna maar eens kijken hoe het gaat
Wel fijn dat ze nu dan zo goed reageert
Zwaantje_
Geplaatst: 10-06-09 21:48
ohjah was even vergeten srry maar dat rijden komt wel goed als jij hellemaal hersteld ben
en jah ben ook heel erg blij al heb ik wel een paar keer met 2 zwepen moeten rijden en aantikken van he hier zit me been en als ik die op zij legt moet jij reageren alleen ben ook bezig met schouderbinnenwaarts aan het leren en als ik wil vanhandveranderen dan denkt ze van oke schouderbinnenwaarts
hah jah idd wel een goedebedoelingen doen ze zolang ze niet het proefjes uit der hoofd gaat leren want dan hoef ik misschien niks meer te doen op wedstrijden haha al vind zwaan wel moeilijk tussen bordjes te rijden ben altijd bang dat ik buiten de ring ga komen heb a.s zondag weer wedstrijd dus hoop weer een puntje bij te rijden en dan in oktober wil ik moet ik gewoon L1 rijden en september onderling L2