Dat mijtertje is echt lief! Mijn fjord heeft geen last van een pluis-voorpluk trouwens Ik dacht in de eerste maand dat ik met haar samen was dat het uitgegroeid was, nou, het is nog steeds bezig met voller te worden. Het word meer voller dan langer... Binnenkort maar eens aan instructrice vragen of ze me wilt helpen met de manen, ik heb het nu zo recht afgeknipt (maakt de liefde voor mijn fjord er niet minder om, lol ) De fjord hierboven heeft veel zwart zeg! En een donkere kleur.
Nieuw halster
Hier gaat mevrouw achteruit (de zweep raakt haar borst niet)
Leuk halster! Zit alleen wat te hoog op de neus, ook een halster moet 2 vingers onder het jukbeen zitten.
Caspian na het rijden eergisteren! Beetje jammer dat zijn hoofdstel vloekt met het dekje, maar had geen zin om het bit over te zetten op mijn andere hoofdstel
Ja, dat klopt. 's Winters aan huis, 's zomers op de wei. 500 m2 de hele dag is voor sommigen not done, maar is nog altijd beter dan 23 uur 3x3. Buitenstallen met een gedraineerde bak. Onze buurtjes zijn allemaal dol op de poownies, ze letten er erg goed op. Is hier ook echt een paardendijk, dus ze passen hier heel goed in de omgeving!
haha ik vind het alleen maar geweldig hoor heb ze ook in de tuin op stal maar woon wel op een boerderijtje.. zag al die huizen haha vind het juist heel leuk oh zo te zien hebben ze ruimte zat lekker buiten en idd beter dan in een stalletje