Knappe Jinera ! Ze heeft echt mooie kleur, halster knalt eraf
Die Caspur, braaf ding zo
Moonlight heeft mooi donker hoofd, heerlijk
Fello, is het nakomeling van Anton of niet ? Wel gave alerte foto's !
Iedereen bedankt voor de reacties ! Wij beseffen het ook nog niet helmaal dat Gio nu echt goedgekeurd is haha...
Chelinka
Geplaatst: 01-12-13 11:02
gisteren een shoot gehad met Rico, al 1 foto had alleen zijn oren proper moeten maken die is nu groen :p
marjan1986
Geplaatst: 01-12-13 11:03
hoe oud is gamble dan? Echt super van Gio! gefeliciteerd!!!! Archy stond eergister lekker in de binnenbak. Naast de binnenbak zit een tribune op zo'n 40 cm hoogte, wat aan het eind doodloopt. Tijdens het uitmesten hoorde ik ineens een flink gestamp, dus stalgenoot zei al voor de grap, "nou het is hem gelukt hoor hij heeft de bak deur opengekregen". Wij er aangekomen. Bakdeur open en geen Archy in de bak. We waren hem ook niet tegen gekomen op onze weg naar de bak. Waar stond meneer nou, die was op de tribune geklommen..... Hij zat me echt aan te kijken van, kijk mij nou baas, heb ik dat ff goed voor elkaar gekregen! Had ik hem er eindelijk achterwaarts er weer af gekregen, draai ik hem de bak weer in, duikt ie de asbak in en heeft zijn mond vol met peuken!
Laatst bijgewerkt door marjan1986 op 01-12-13 11:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Marcella
Geplaatst: 01-12-13 11:11
Hij wou ook een keer genieten van het uitzicht vanaf de tribune.
wauw, mellow is echt een knapperd en zulke mooie ogen datie heeft!
xmarijn
Geplaatst: 01-12-13 16:15
Leuke foto van Rico! Ben benieuwd naar de rest Aaw mellow knapperd, heel mooi halster !
Filmpje gemaakt van Kiki, ik en mama(@chatja) hebben haar nu ongeveer een half jaartje. Ik kan zonder twijfel zeggen dat ik nog nooit zo'n goed band heb gehad met een paard. Ben super trots op ons oudje!
XxDiandraxX
Geplaatst: 01-12-13 16:44
ik vind Mellow toch ook wel super leuk, leuke uitstraling heeft hij!
Oh wat komen er weer een leuke fjordenbeesten voorbij. Ik ben gister maar het JIM geweest en een nieuwe fleece deken gekocht. En die laatste foto van babs is leuk! En jinera is ook super leuk!
Ze kijkt al een stuk vriendelijker.
Laatst bijgewerkt door Samblabla op 01-12-13 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt