Even delen met jullie !! Mijn mannetje heeft vandaag op Caspur gereden (stukje hoor want hij kan niet rijden) hahaha let niet op zijn koppie lachen doet die eik nooit op een foto
hahah ik denk als ik hem ga vlechten.. dat er dan een strakke vlecht rechtop de lucht in staat
Nee ik laat hem zo.. het is ook wel weer zijn kenmerkje !
ydnew
Geplaatst: 29-11-13 23:34
Amber: gefeliciteerd!! super!
kyara...haha....ziet er nog allemaal wat onwennig uit! geweldig!!
die voorpluk van Fello is wel heel erg jaren 80! geinig! mijn chris is ook wel wat pluis, maar wel zo lang dat het naar beneden valt.
verder ook weer super leuke fjordjes hier! heb van mijn lieve ouders alvast een verjaardagskado gehad ben pas in dec. jarig maar ze waren hier tot gisteren, en een nieuwe handige "stop maar in je broekzak digitale camera" gekregen. de oude was door veel gebruik nu toch echt overleden... dus ik kan de komende tijd weer eens wat foto's van mijn fjordenbeest maken...
Haha ja grappig mijn mannetje he hahaha maar ik denk maar zo hij doet het toch wel ff ... En die voor pluk echt TE schattig !!!
amyyy55
Geplaatst: 30-11-13 15:58
Gamble wordt al oud ^^ 1e foto is met mn verzorgster
jannegien
Geplaatst: 30-11-13 18:30
Samblabla schreef:
Haha schattig die plof pluk. Misschien een tip om hem omlaag te krijgen om de pluk in te vlechten?
Nah dit plukje wordt denk ik niet anders dan dit.... meer een genetische zaak als ik zo naar zijn broers/zussen kijk.
XxDiandraxX
Geplaatst: 30-11-13 18:39
jammer van dat plukje maar ik ben dan ook meer van de lange plukken, hoewel dit wel schattig staat.
Jinera heeft sinds vandaag een nieuw halster, die oude was inmiddels toch echt te klein. nu dus een heus Pony halster aan. hij staat wel erg gaaf (en fout ) ze had alleen geen zin om knap op de foto te gaan.
Gra's zijn echt gaaf zeg! En de pluk komt vast wel weer goed haha
XxDiandraxX
Geplaatst: 30-11-13 18:54
Ja ik ben ook helemaal weg van die kleur..
Ik was ook voordat jinera geboren werd opzoek naar een gekleurde merrie en dan het liefst grijs.. mijn grootste wens is dus bij mij thuis en uit mijn eigen merrie geboren, wat wil een mens nog meer!!
Laatst bijgewerkt door XxDiandraxX op 30-11-13 18:59, in het totaal 1 keer bewerkt