Vanmiddag eindelijk weer eens in het bos geweest met Ziack. Paar weken niet geweest door slecht weer en omdat ik ziek was. Het was echt heerlijk! Bijna niemand gezien, prima temperatuur met dikke kleding en de grote plassen zijn ook weer weg
En maand geleden geschoren maar begint nu alweer wollig te worden
Amber gefeliciteerd met Gio. Nou moet ik toch eens met mijn ouders gaan praten dat Bella een tijdje op vakantie moet naar Gio:P Het is echt een moordhengst
Appaloosa9
Geplaatst: 27-11-13 21:40
josewoos schreef:
Cool hoofdstel he? Heb ik voor crossen aangeschaft maar een bosritje hoort daar ook bij Het is een hoofdstel van Eppeljeck, model Santana of zo
Ik dacht eigenlijk al dat het van epplejeck was maar wist het niet zeker, maar vind jet echt een gaaf hoofdstel !! Staat je fjord goed
wat een prachtbeesten komen er weer voorbij.. Ik smelt iedere keer weer als ik een fjordje voorbij zie komen.. En sjonge wat is Gio een prachtbeest! Jammer dat ik een ruin heb, anders had ik het wel geweten haha!
Chimene15
Geplaatst: 28-11-13 15:13
eestheer schreef:
wat een prachtbeesten komen er weer voorbij.. Ik smelt iedere keer weer als ik een fjordje voorbij zie komen.. En sjonge wat is Gio een prachtbeest! Jammer dat ik een ruin heb, anders had ik het wel geweten haha!