Gave foto's! Ziack loopt lekker zeg!! Fijn lengte in de hals, mooi achter beentje!! Hmm ik hou dr van!! Ik kan niet wachten om ook weer op de knol te kruipen als ik dit soort plaatjes zie!!
Macs
Geplaatst: 29-04-11 08:36
Ziack Wat loopt ie lekkerrr!!! Hoe kan jou witte vest nog wit zijn? Heb je tips? Esmir coole avatar!
Knappe Ziack Haha, ik moet ook geen wit aantrekken als ik bij de paarden ben. Meneer vindt het fijn om na het rijden heel even z'n neus bij me af te vegen. Heb daarom ook altijd donkere broeken
xTesske
Geplaatst: 29-04-11 12:39
xEliine schreef:
Nee ik ben 2 keer gaan kijken :p Ik ben van Belgie en het is wat te ver om meerdere keren langs te gaan maar vanaf de eerste keer hadden we eigenlijk al een klik
Dat is echt te zien die klik! Echt leuk!
Amigo_stan
Geplaatst: 29-04-11 12:41
Fjordpower schreef:
Leuk dier Weet je hoe oud ze is?
Ik geloof boven de 12, maar dat weet ik niet zeker. Ze is daar nieuw vanaf dit jaar dus ik weet nog niet zo veel van dr
xTesske
Geplaatst: 29-04-11 12:45
Omdat ik vandaag na het rijden van plan ben om zonder zadel lekker uit te stappen wou ik even kijken hoe Zvenja reageerde als ik zonder zadel op haar ging zitten. Na 3 pogingen er op te springen en er vervolgens telkens af te glijden heb ik me poetskist er maar bijgehaalt en dat hielp na 2x springen zat ik erop. Ze was echt hardstikke braaf en lui haha. Heb ook nog achterover gelegen en ze gaf geen kik ben trots op dr! Hier de leukste foto:
@ San_ner, het is ook jouw schuld dat ik nu ook dit dekje heb Je had dezelfde foto als hierboven al eens geplaatst en toen ik dat dekje zag wist ik dat ik die moest hebben! (twijfelde eerst nog of het zou staan dus je foto was welkom hoor)
Nies_
Geplaatst: 29-04-11 17:47
esmir schreef:
Gave foto's! Ziack loopt lekker zeg!! Fijn lengte in de hals, mooi achter beentje!! Hmm ik hou dr van!! Ik kan niet wachten om ook weer op de knol te kruipen als ik dit soort plaatjes zie!!
Same here
Anoniem
Geplaatst: 29-04-11 18:33
josewoos schreef:
@ San_ner, het is ook jouw schuld dat ik nu ook dit dekje heb Je had dezelfde foto als hierboven al eens geplaatst en toen ik dat dekje zag wist ik dat ik die moest hebben! (twijfelde eerst nog of het zou staan dus je foto was welkom hoor)