Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jou fjord is het half broertje van mijn merrie
weer eentje van reitze 

Onderhand heb ik echt super Glue Carolien

De laatste dingetjes rond gemaakt voor de verhuizing. Per 1 juli ga ik verhuizen naar Ede. Dan kom ik je ff pesten Amber haha 
Daar was ik wel blij om haha. Hij was erg braaf en die man was heel erg prettig met de paarden. Askor voelde zich best wel op zijn gemak bij Martin.
Madam vond het maar niets, daarna even wat gedronken en toen een fjord van die mensen Onika gereden. Toen snel naar Lelystad de trailer weer terug brengen, ff thuis wat eten en dan gauw nog ff door naar stal om uit te mesten en Askor te stappen
Druk druk druk 

Van Orsta !! We zijn erg blij met madametje haha
Ze is wel erg groot bij de geboorte al 95 cm!!
Jaaaa

nu is ons stap voor stap uitgelegd hoe en wat, we gaan in de zomer 3x platspuiten (ergens volgende week vorot eerst) en dan eind aug omploegen en zaaien, dan paar keer maaien en dan volgend jaar april mei mogen ze r weer op, je moet het allemaal ook maar net weten hoor wat wel en niet mag 
Die word 5 haha
Gefeliciteerd met Toot 

De drukke mensen uit m'n klas gaan zondag voor excursie naar Roemenie om honden te castreren enzo en die zitten daar 3 weken. Lekker rustig dus. En daardoor veel vrij want er zijn een hoop leraren weg, vallen veel gaten in het rooster. 
Flurk schreef:Inmiddels ben ik getipt dat er een fjord te koop staat geboren in 1996 en mooi groot stokmaat 150 en het lijkt inderdaad het ideale paard

, en dat kan toch wel wat kloppen bij deze dame haar karakter
. Maar hier heeft ze waarschijnlijk niet zo'n last van. Maar ze heeft nog wel aan beide zijde 2 wolfstanden zitten, waar ze dus wel last van heeft. Alleen mag de paardentandarts deze niet verwijderen omdat ze daarvoor verdoofd moet worden. Dus dat word weer een afspraak bij de kliniek in Meerkerk maken .