hoelaat Meeting ?
ik moet om 4 uur rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
hoelaat Meeting ?
ik moet om 4 uur rijden

x_tico schreef:Morgenn!! Heb er kei veel zin inhoelaat Meeting ?
ik moet om 4 uur rijden
a_man en ik ook
tot morguhhh!
of eerder..
wie is er nog meer van plan dat boek te gaan kopen van Guus

Ik heb het boek van Guus gekocht

Heb ook het boek gekocht! maar had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht
vond het een beetje tegen vallen...Die dingen die ze zei dat wist ik al. Dat ie zn kont er goed onderhad enzow..dat de galop moeilijk voor hem was...en dat ik ooit wel passage met hem kan halen..(hij doet nog wel is zo als ie lekker koppig is)Heb niet veel bijgeleerd
Maar goed het was even goed een leuke dag!Maar als ik dit van te voren had geweten had ik abel niet 11 uur lang op de trailer mee genomen.
dat ze zo hoog rijd wil nog niet zeggen dat je les kan geven... ik vond het geweldig Sjoerdjuh was lekker braaf wel gespannen in het begin maarjoehhooeee hij deed de rechtergalop goed ja oke 1x andere kant op iin draf maar voor de rest helemaal super ben echt trots op mijn beestje
heb boek van Guusje ook gehad vind het wel een leuk boek vind ik.Sjoerd zag ook voor het eerst in zn leven een trein hij stond bij het hek en schrok wel even toen hij het zag
haha was wel grappig maar vond het super

Paula1990 schreef:Maar je moet niet vergeten;) Jolanda is geen instructrice maar modeldat ze zo hoog rijd wil nog niet zeggen dat je les kan geven... ik vond het geweldig Sjoerdjuh was lekker braaf wel gespannen in het begin maarjoehhooeee hij deed de rechtergalop goed ja oke 1x andere kant op iin draf maar voor de rest helemaal super ben echt trots op mijn beestje
heb boek van Guusje ook gehad vind het wel een leuk boek vind ik.Sjoerd zag ook voor het eerst in zn leven een trein hij stond bij het hek en schrok wel even toen hij het zag
haha was wel grappig maar vond het super
Ja sjoerd schrok zich rot toen hij uit de trailer kwam en die trein raasde!*D vond het wel een super dag.. die Jolanda das een knap meisje:O zo wil ik ook wel zijn zon lijntje

(je kan nog wel zo hoog rijden maar niet les kunnen geven
)Paula1990 schreef:Maar je moet niet vergeten;) Jolanda is geen instructrice maar modeldat ze zo hoog rijd wil nog niet zeggen dat je les kan geven...
Samsam schreef:Paula1990 schreef:Maar je moet niet vergeten;) Jolanda is geen instructrice maar modeldat ze zo hoog rijd wil nog niet zeggen dat je les kan geven...
Dan moet je geen clinic organiseren!