Lotta loopt helaas nog steeds niet goed! Ze is niet kreupel, maar net wat onregelmatig Ik vind het zo ontzettend jammer om mij af te moeten melden, maar het is niet eerlijk tegenover haar om een cross te gaan rijden terwijl ze misschien toch pijn heeft. Komt jullie waarschijnlijk wel bekend voor als ik zeg "pijn laat ze nooit goed zien". Natuurlijk kom ik wel kijken! Wil jullie leuke fjordjes wel zien crossen natuurlijk.
Amber_
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-12 16:54
Wat balen joh.. Hopen dat het snel over is.
Het is een groot lang zandpad, waar het Crossterrein aan ligt. Dus het beste kunnen jullie Vijfsprongweg 70, Lunteren invullen op Tom Tom. Dat is een Groot Witte Boederij op een hoek. Vanuit daar moet je het zand pad in, dat is de korste weg. Want de Tom Tom wil je nog wel is via de andere kant sturen... en dan moet je over een hélé lange blubberweg
De weg waar het crossterrein aan ligt; Hoge Valksedijk in Lunteren.
Kosten zijn 30 euro, waarvan 20 euro voor Instructeur zijn en 10 euro voor Terrein Eigenaar. Neem het gepast mee !
Iedereen betaalt mij aan het BEGIN van de les, zodat ik niet erachter aan hoef te lopen !
Laatst bijgewerkt door Amber_ op 15-11-12 17:39, in het totaal 2 keer bewerkt
beter afmelden dan dat er iemand niet komt opdagen toch?
HTM
Geplaatst: 16-11-12 00:32
sorry, maar ik heb me afgemeld omdat ik geen trailer heb. Dat weekend heb ik geen wedstrijd, en op zondag zijn hier geen selecties. Maar omdat mijn zusje een paar weken later een selectie heeft op de locatie waar zondag ook wedstrijd is wil ze daar graag een keer starten. Normaal plannen wij onze wedstrijden in overleg, maar helaas is dat nu een keer niet goed gegaan, omdat we eigenlijk alleen maar kijken naar elkaars wedstrijden en niet naar de andere dingen die we doen, want die doen we meestal samen.
josewoos
Geplaatst: 16-11-12 00:43
abbycootje schreef:
beter afmelden dan dat er iemand niet komt opdagen toch?
Maar waarom zoveel afmeldingen zo laat als al zo lang een datum bekend is? Kreupele paarden kan je natuurlijk niet plannen, maar vervoer vind ik zelf een slechte reden. En al helemaal als het al zo lang bekend is. Geef je dan gewoon niet op denk ik dan, of geef het in ieder geval ruim van te voren op vóór er indelingen Worden gemaakt.
Vind het erg jammer dat het zo gaat, maar misschien ligt het aan mij hoor, maar zo zie ik het
Ben het wel met je eens, josewoos... Maarja je kan er weinig aan veranderen helaas!
Naomi90
Geplaatst: 16-11-12 12:40
Josewoos, laat je de pret niet drukken door je te ergeren aan afmeldingen. Geniet gewoon zelf van een leuke dag.
Ik weet voor mezelf dat ik alles heb geprobeerd om goed voorbereid te zijn. Twee opties voor vervoer, bodyprotector aangeschaft en flink geoefend en advies ingewonnen. Baal er zelf denk ik het meeste van dat ik door een stakend paard icm onervarenheid in springen van mezelf nog geen balkje meer kan springen. Ik ga er ook vanuit dat de andere afmelders niet over een nacht ijs zijn gegaan, maar allemaal erg veel zin hadden in de les. Hopelijk kan ik met een jaartje oefenen volgend jaar beter voor de dag komen, en tot die tijd speel met liefde en plezier voor Nicky's groom. (mag ik de sokken van je moeder dan lenen, erpel?)